Záruka odletu
O své peníze nepřijdete, i když letíte až na Nový Zéland!
Záruka odletu je doplňková služba k jízdence na autobusy i vlaky RegioJetu. Uvažujte o ní vždy, když cestujete žlutými linkami na některé z evropských letišť. Zaručí vám vrácení nákladů za propadlou letenku v případě zpoždění spoje. Připlatit si pouhých 100 Kč za osobu se vám vyplatí. Vždyť propadlá letenka vyjde mnohem dráž.
Je to jednoduché
Službu si objednáte pohodlně online při rezervaci jízdenky, stačí zakliknout políčko checkboxu. Pokud preferujete koupi lístku na prodejním místě, zahrňte ji do objednávky. Rozhodnout se pro ni můžete až do 24 hodin před odjezdem autobusového či vlakového spoje. Není problém si ji doobjednat i zpětně k již zakoupené jízdence.
Když to vypadá na zpoždění
Naším cílem je dopravit vás k odletu včas. Uděláme pro to maximum, včetně zabezpečení náhradní dopravy. Pokud i přesto váš let nestihnete, vrátíme vám celou částku za propadlou letenku včetně letištních poplatků. Když si letenku přerezervujete, dostanete proplacený rozdíl mezi cenou původní a nové letenky.
Budeme potřebovat vaši spolupráci
Ihned nás kontaktujte při jakýchkoliv pochybách a s jakýmkoliv dotazem. Pokud sedíte v autobuse či vlaku, bude se vám věnovat stevardka/stevard. Ve chvíli, kdy spoj RegioJetu nedojel na místo odjezdu a vy se nacházíte na zastávce, volejte číslo +420 222 222 221. Neprodleně začneme situaci řešit. Věříme, že společně to zvládneme.
Každý den míří autobusy a vlaky RegioJetu na evropská letiště
Na všechna významná mezinárodní letiště vás dovezeme pohodlně, bezpečně a s nadstandardním servisem.
Václava Havla Praha
Frankfurt Airport
Drážďany International
Ferenc Liszt Budapešť
Schönefeld Berlín
Franz Josef Strauß Mnichov
International Airport Vídeň
Köln Bonn Airport
Flughafen Stuttgart
* Vaši odjezdovou destinaci si přenastavte v políčku „Odjezd z“.
Nezapomeňte prosím
Službu Záruka odletu garantujeme pouze při dodržení minimální časové rezervy. Myslete proto při sestavování časového harmonogramu vaší cesty na dostatečně dlouhou dobu mezi příjezdem spoje RegioJetu podle jízdního řádu a časem odletu letadla*). V případě, že nebude tato podmínka splněna, není možné Záruku uplatnit.
min. 2,5 hodiny |
lety do zemí Schengenského prostoru |
min. 3,5 hodiny |
lety mimo Schengenský prostor |
*) Čas příjezdu spoje RegioJetu najdete v jízdním řádu, čas odletu máte uvedený na letence.
Na co se nás často ptáte
-
Jaké dokumenty mám dodat jako potvrzení, že mi letadlo uletělo?
Od letecké společnosti si prosím vyžádejte potvrzení o zmeškaném odletu. V písemné formě musí být uvedeno razítko letecké společnosti. V elektronické podobě (e-mail) by měl být podpis letecké společnosti. Dokumenty doložte RegioJetu do 30 dní od zmeškaného odletu.
-
Vrátíte mi peníze za objednanou Záruku odletu, když jsem jízdenku na spoj RegioJetu zrušil?
Tato doplňková služba je nestornovatelná, z tohoto důvodu poplatek za ni se cestujícímu nevrací.
-
Kdy si nemůžu službu objednat?
V případě, že cestujete do destinace, která není letištěm. V tomto případě se vám služba v prodejním systému nenabídne.
-
Cestuji s přestupem, mohu si Záruku objednat na celou cestu?
Pokud máte jízdenku s přestupem v jakékoliv kombinaci vlaku a autobusu RegioJet, případně partnerského dopravce, služba je dostupná a doporučujeme ji. Vaše celá cesta musí být na jedné jízdence. Záruka se vztahuje jen k jízdence, na kterou je zakoupená.
-
Na jaké linky RegioJetu se služba Záruka odletu vztahuje?
Záruka odletu se vztahuje na všechny spoje provozované dopravci STUDENT AGENCY k.s., RegioJet a.s. a dalšími partnerskými dopravci (například DeutscheBahn, SAD Prešov a podobně).
Na jakýkoliv dotaz vám rádi odpovíme
Napište nám e-mail nebo zavolejte na telefonní číslo +420 222 222 221. Na zákaznickém oddělení jsme tu pro vás.