Vaše podněty

Ve společnosti RegioJet klademe velký důraz na kvalitu cestování. Uvítáme, když se na nás obrátíte a sdělíte nám své zkušenosti či přání.

Na palubě žlutých autobusů a vlaků RegioJet vám nabízíme nadstandardní služby palubní zábavy a doprovod posádky pro zpříjemnění vašich vnitrostátních i mezinárodních cest. Vaše podněty, kterými se zabývá zákaznické centrum dopravy ve spolupráci s vedením společnosti, pro nás představují důležitý zdroj informací a možností, jak nadále zdokonalovat naše služby.

Pochvaly, reklamace, podněty

1) E-mailem, telefonicky nebo vyplněním formuláře Napište řediteli

  • Na adresu reditel@regiojet.cz můžete zasílat případné pochvaly, podněty na zlepšení či reklamace.
  • Další možností je vyplnit a odeslat tento formulář Napište řediteli
  • Také nás můžete kontaktovat na telefonním čísle +420 539 000 146 v pracovní době od pondělí do pátku od 9:00 do 18:00.
Pokud hodnotíte/chválíte/reklamujete naše služby/produkt, nezapomeňte prosím uvést:
  • číslo vaší jízdenky
  • datum cesty a trasu, kterou jste cestoval/a
  • přesný popis situace

Pracovníci zákaznického oddělení vás budou co nejdříve kontaktovat telefonicky nebo e-mailem. V případě potřeby si od vás vyžádají dodatečné informace či dokumenty a budou vás informovat o dalším postupu. Odpověď od nás dostanete nejpozději do 30 dnů, naším cílem je vše řešit v co nejkratší době.

2) Osobně na pobočkách RegioJet / STUDENT AGENCY nebo poštou

V případě, že vám nevyhovuje ani jedna z výše uvedených možností, můžete podnět, chválu či reklamaci sepsat přímo na našich prodejních místech, případně zaslat doporučeně poštou na adresu:

STUDENT AGENCY k. s.
Zákaznické oddělení dopravy
Dům pánů z Lipé, náměstí Svobody 17
602 00 Brno

Pro rychlejší zpracování doporučujeme zaslat kopii jízdenky a tento vyplněný formulář

Hodnocení služeb

1) Elektronickým dotazníkem

Po projetí cesty vám automaticky zašleme elektronický dotazník, v němž je možné se vyjádřit ke kvalitě servisu. Majitelé Kreditových jízdenek mají možnost elektronicky ohodnotit naše služby vždy po přihlášení, a to v seznamu rezervací přímo u každé projeté cesty.

Elektronické dotazníky slouží primárně pro interní potřeby k účelu sběru statistických dat a jako podklady pro zlepšování služeb a hodnocení zaměstnanců. V případě, že nechcete pouze hodnotit, ale máte dotazy, je nutno nás kontaktovat viz Pochvaly, reklamace, podněty.

2) E-mailem na adresu reditel@regiojet.cz

Ztráty a poškození osobních věcí a zavazadel

V případě ztráty a nebo poškození osobních věcí a zavazadel se neváhejte obrátit na tyto kontakty.

Doporučení pro vaše cesty

  • Zavazadla v zavazadlovém prostoru mějte řádně označená, aby nedošlo k jejich záměně se zavazadlem jiného cestujícího či případné ztrátě celého zavazadla.
  • Pokud dojde k poškození či ztrátě zavazadla, je nutné neprodleně tuto skutečnost nahlásit posádce autobusu nebo vlaku a vyplnit Formulář o ztrátě / poškození zavazadla. Kopii formuláře následně odešlete na e-mail: reditel@regiojet.cz, nebo poštou na adresu:

STUDENT AGENCY k. s.
Zákaznické oddělení dopravy
Dům pánů z Lipé, náměstí Svobody 17
602 00 Brno