Stevardky a stevardi na vás čekají ...

ikona_vlak

... NA VŠECH VLAKOVÝCH LINKÁCH

Palubní personál vlakových linek vás přivítá v každém vagonu společnosti RegioJet. Ve všech tarifních třídách vám asistuje při nástupu, na požádání vám pomůže vyhledat vaše sedadlo či uložit zavazadla do určených prostor. Dle tarifní třídy se rozsah poskytovaného servisu mění.

Ve spojích kategorie RJ v tarifních třídách Business, Relax, Standard, Standard ASTRA a ve spacích vozech:

Stevardka
Stevardi a stevardky kontrolují jízdenky a k nim potřebné doklady,

Studené nápoje
rozdávají vodu Rajec v rámci vstupního servisu,

Sluchátka k zapůjčení
nabízejí k zapůjčení sluchátka,

Denní tisk
roznáší denní tisk,

Teplé nápoje
servírují horké a ostatní nápoje,

Občerstvení
plní objednávky z palubního menu.

V tarifní třídě Low cost stevardi a stevardky pouze kontrolují jízdenky a k nim potřebné doklady, žádný další servis není z jejich strany poskytován. Třída Business je obsluhována přednostně, poté následují všechny ostatní.

ve spojich kategorie R (rychlíková linka) v tarifní třídě:

Business (1. tř)

  • stevardi kontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady,
  • přijímají objednávky od cestujících a vyřizují objednávky z Online občerstvení, 
  • poskytují veškerý servis a roznáší teplé nápoje, džus a cookies,

Standard (2. tř.)

  • stevardi kontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady,
  • přijímají objednávky od cestujících a vyřizují objednávky z Online občerstvení, 
  • poskytují veškerý servis a roznáší teplé nápoje,

Low cost (2. tř.)

  • stevardi kontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady,
  • asistují při nástupu a hledání vašeho místa,
  • vyřizují objednávky z Online občerstvení.

Může se stát, že jeden stevard obsluhuje více vozů, proto prosíme o trpělivost. Cestující bere na vědomí, že případné poskytnutí inzerovaných nadstandardních služeb je zcela v dispozici dopravce a cestujícímu uzavřením přepravní smlouvy nevzniká nárok na jejich poskytnutí. V případě nedostatečného časového prostoru pro obsluhu nebo při vzniku nepříznivých okolností není tento servis nabízen.

ikona_bus

... NA MEZINÁRODNÍCH AUTOBUSOVÝCH LINKÁCH

Pokud s RegioJetem cestujete do zahraničí autobusem, vždy na palubě očekávejte ochotný a nápomocný personál. Naši stevardi a stevardky plynně hovoří anglicky, proto v případě potřeby vyřeší s přehledem každý problém i mimo území ČR.

Chráníte své zdraví spolu s námi – aktuální antiCOVID opatření

  • Všechny mezinárodní autobusové linky nyní dočasně operují bez přítomnosti stevardek/stevardů na palubě. Důvodem opatření je minimalizace možného přenosu infekce koronavirem covid-19 v interiérech vozů. Služby, na které jste zvyklí, jsou i nadále poskytovány, a to v rozsahu našeho samoobslužného servisu. Opatření je v platnosti od 28. 9. do 31. 12. 2020.
  • Na palubách všech autobusových spojů RegioJet platí povinnost nošení ochrany úst a nosu. I přes tato nařízená hygienická opatření se vám snažíme cestování co nejvíce zpříjemnit. Servis samozřejmě nadále poskytujeme. Při konzumaci jídel a nápojů je možné roušku odložit. Opatření jsou platná od 1. září 2020, dle nařízení Ministerstva zdravotnictví ČR.
Stevardka

Tento symbol vám napoví, zda je autobus obsluhován stevardy, či nikoliv.

Sluchátka k zapůjčení

Po zahájení jízdy vám stevardky nejprve rozdají sluchátka k zapůjčení,

Denní tisk

dále vám nabídnou a rozdají denní tisk a časopisy,

Teplé nápoje

posléze stevardi a stevardky servírují horké nápoje.

Kromě výše uvedeného stevardi a stevardky také:

  • kontrolují u nástupu jízdenky a potřebné doklady,
  • pomáhají odbavovat zavazadla,
  • asistují při nástupu a hledání vašeho místa,
  • pravidelně procházejí uličkou,
  • prodávají drobné občerstvení a chlazené nápoje,
  • informují o veškerém mimořádném dění během jízdy (objížďky ap.).

stew2

stevardka-sampanske

stevardka-jidlo

pomoc-nastup

asistence1

stew

noviny2