Inzerujte u nás

Proč inzerovat právě u nás?

sms

Jsme největší český dálkový autobusový dopravce a jako první soukromá firma jsme vstoupili také na trh české železniční dopravy. V roce 2014 jsme přepravili více než 11 milionů klientů a jejich počet každým rokem narůstá. Autobusy a vlaky RegioJet zná a využívá obrovská část obyvatel Česka a Slovenska. Jsme volbou číslo jedna u studentů, pracujících, rodin s dětmi i byznysmenů – každé z těchto skupin totiž nabízíme výjimečné služby. U nás bude vaše reklama efektivní a pokud využijete více kanálů zároveň, pak maximálně účinná. Známe naše cestující a tak vám přesně dokážeme říct, kde najdete a zasáhnete Vaši cílovou skupinu.

Svojí reklamou můžete nechat polepit naše autobusy i vlaky, ale třeba také kelímky, v nichž rozdáváme klientům teplé nápoje zdarma. Přicházíte s novým produktem a chcete ho dostat do povědomí veřejnosti? Vyzkoušejte třeba sampling – naši stevardi každému cestujícímu váš produkt nabídnou jako dárek. Široké možnosti inzerce nabízí také časopis Žlutý, který zdarma distribujeme nejen v autobusech a ve vlacích, ale také na pobočkách našim klientům. Chcete vyzkoušet něco netradičního? Žádný problém – jsme otevření novým nápadům a kreativním řešením. Stačí nám napsat na reklama@studentagency.cz!

 

Kontakt

Mgr. Kamil Veselý
reklama@regiojet.sk

reklama@studentagency.cz
kamil.vesely@regiojet.sk

+421 948 797 361

 

 

 

Možnosti inzerce

Podívejte se na možnosti inzerce v autobusech a vlacích RegioJet.

1) Televizní spoty na obrazovkách uvnitř autobusů  2) Distribuce vašich produktů cestujícím uvnitř autobusů, tzv. "sampling"
 
  • promítání před filmem
  • garance omezeného množství spotů inzerentů
  • zvuk je slyšet v celém autobuse
  • vysoká sledovanost
 
  • distribuce vzorků vašich produktů
  • ideální reklama pro běžné zboží denní spotřeby – např. kosmetika, ochutnávky potravin a další
  • samplovat je možné obousměrně nebo jednosměrně (menší spotřeba vzorků)
 3) Polep zadních čel autobusů  4) Visačky na madla sedadel
 
  • k polepu je možné využít zadní čelo autobusů RegioJet
  • žluté autobusy jsou velmi dobře vidět a reklama s nimi
  • reklamu vnímají nejen řidiči na dálnici, ale i řidiči a chodci v cílových městech
 
  • papírové visačky na madlech sedadel
  • 2 ks na každé dvojsedadlo
  • vhodné pro krátké, graficky zajímavé sdělení
  • doporučujeme kombinovat se samplingem nebo televizními spoty
 5) Inzerce nebo PR v časopise Žlutý  6) Potisk nápojových kelímků
 
  • distribuován zdarma cestujícím autobusových linek
  • měsíčník, náklad 63 000 ks
 
  • netradiční forma reklamy na kelímcích na teplé nápoje, které v autobusech distribuujeme zdarma
  • objem 2 dcl, papírový kelímek
 7) Letákové kampaně uvnitř autobusů  8) Inzerce na brožuře autobusových mezinárodních jízdních řádů
 
  • distribuce vašich informačních materiálů každému cestujícímu
  • doporučujeme letáky A5 a menší nebo lehké brožurky
  • doporučujeme kombinovat se samplingem nebo visačkami
  • umístění buď exkluzivně na sedadla nebo do šíťky sedadla před časopis Žlutý
 
  • zajímavá forma reklamy
  • brožura je v česko/anglické variantě

 

 

 

1) Inzerce nebo PR v časopise Žlutý 2) Distribuce vašich produktů cestujícím uvnitř vlaků, tzv. "sampling"
  • distribuován zdarma cestujícím autobusových linek
  • měsíčník, náklad 63 000 ks
  • distribuce vzorků vašich produktů
  • ideální reklama pro běžné zboží denní spotřeby – např. kosmetika, ochutnávky potravin a další
  • samplovat je možné obousměrně nebo jednosměrně (menší spotřeba vzorků)
3) Polep vlaků 4) Polep zrcadel na toaletách
  • polepit lze exteriéry vlaků RegioJet mimo plochy oken
  • žluté vlaky jsou atraktivní a velmi dobře viditelné, stejně tak reklama na nich
  • reklamu vnímají nejen cestující na nádražích, ale i řidiči a chodci během jízdy
  • nepřehlédnutelná forma reklamy
  • v každém voze 2 WC, na každém WC 2 zrcadla
  • polepit lze až 50 % z ploch obou zrcadel

 

  • zajímavá forma reklamy, propagace zaměřená na přesnou cílovou skupinu, pro kterou je daný katalog určen
  • lze využít inzerci uvnitř katalogu i na zadní straně obálky
  • typy produktových katalogů: Jazykové pobyty pro dospělé, Jazykové pobyty pro děti, Au pair, Pracovní pobyty, High school, Austrálie a Nový Zéland, Školní zájezdy