Během cesty pracujte nebo relaxujte na síti, poskytujeme vám nejrychlejší internet na české železnici.
Možnost občerstvení v RJ Bistru a také možnost objednání občerstvení online přes aplikaci na Jízdenky RegioJet během cesty.
Ve vlaku můžete služby hradit hotově či platební kartou.
Pokud cestujete v rámci IDS na trase Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín, akceptujeme jízdenky IDS JMK, IDSOK a ODIS.
Náš palubní personál se o vás postará během cesty.
Bavte se během jízdy! Na portal.regiojet.cz jsme pro vás připravili filmy, knihy či hudbu.
Jízdenky zakoupíte tak jako doposud v rezervačním systému RegioJetu.
POZOR: Jízdenky ovšem platí pouze na tuto linku, není možné s nimi nastoupit do spojů RegioJet na trase
Praha–Olomouc–Ostrava–Košice.
Na této rychlíkové lince přijímáme jízdenky RegioJet na konkrétní spoj, flexibilní jízdenky pro linku R8 nebo časové jízdenky. Také zde akceptujeme jízdenky integrovaných dopravních systémů IDS JMK, IDSOK a ODIS. S nimi vás vždy přepravíme, ale nebudete mít garantované místo k sezení.
Na všech zastávkách (vyjma městyse Nezamyslice a zastávky Brno-Královo Pole) vám budou od začátku prosince k dispozici prodejní místa, kde si budete moci zakoupit jízdenky nejen na linku R8, ale i na další vlakové a autobusové (i mezinárodní) spoje RegioJet.
Již nyní se můžete začít těšit na rychlíkové vozy s 1. a 2. třídou. V obou třídách poznáte skvělé služby RegioJetu! Chystáme pro vás občerstvení v RJ Bistru či k objednání online, nejrychlejší Wi-Fi na české železnici nebo zábavní portál s filmy, hudbou i hrami. Cesta vám tak rychle uteče.
VÁŽENÍ CESTUJÍCÍ,
I KDYŽ JE VLAK V REZERVAČNÍM SYSTÉMU VYPRODANÝ, ZARUČUJEME, ŽE CESTUJÍCÍHO PŘEVEZEME I NA STÁNÍ. AVŠAK PROSÍME, KUPTE SI V TOMTO PŘÍPADĚ FLEXIBILNÍ JÍZDENKU NA PRODEJNÍM MÍSTĚ ANEBO U STEVARDA VE VLAKU. PRO CESTUJÍCÍ BEZ JÍZDENKY S MÍSTENKOU JE PRIORITNĚ URČEN VŮZ Č. 5.
DĚKUJEME, TÝM REGIOJET
Na lince R8 sice zahajujeme provoz až 15. prosince 2019, již nyní je však k dispozici jízdní řád. Jízdní řád je tvořen jak v koordinaci s IDS zahrnutých krajů, tak s návazností na další spoje RegioJet.
Přemýšlíte n
ad novou profesní výzvou v renomované společnosti, která vám nabídne kariérní růst, bohaté benefity a působení v mladém kolektivu? Na trase R8 obsazujeme několik pozic. Zašlete nám svůj životopis a pracujte jako:Pro více informací navštivte naše náborové stránky, kde se dozvíte víc.
Na rychlíkové lince R8 Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín nabízíme 3 druhy jízdného vydaného společností RegioJet:
Bohužel. Pro naši linku si, prosím, obstarejte jízdenku RegioJet. Koupíte ji buď online (např. pomocí naší aplikace), na našem prodejním místě nebo přímo ve vlaku. Pro vaše větší pohodlí lze lístek zaplatit i kartou. Pozor, ve vlacích RegioJet neplatí In Karty Českých drah.
Je nám líto, ale tato karta u naší společnosti neplatí.
Je nám líto, ale tyto jízdenky ve vlacích RegioJet neplatí.
Upozorňujeme, že při kontrole průkazů IDS JMK bude k ověření vyžádán doklad totožnosti.
V případě jízdy s platnou jízdenkou IDS JMK vás vždy přepravíme, avšak není garantované místo k sezení. Pokud chcete mít jistotu místa k sezení, doporučujeme dokoupit si místenku na jakémkoliv prodejním místě na rychlíkové lince R8 Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín.
Litujeme, ale místenku zatím nelze koupit v online rezervačním systému ani v aplikaci Jízdenky RegioJet. Na nápravě pracujeme.
Ve vlaku a na prodejních místech nebude možné zakoupit jízdenky IDSOK. Jízdenky IDSOK lze zakoupit na prodejních místech k tomu určených, jejich seznam najdete zde.
Upozorňujeme, že při kontrole průkazů IDSOK bude k ověření vyžádán doklad totožnosti.
V případě jízdy s platnou jízdenkou IDSOK vás vždy přepravíme, avšak není garantované místo k sezení. Pokud chcete mít jistotu místa k sezení, doporučujeme dokoupit si místenku na jakémkoliv prodejním místě na rychlíkové lince R8 Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín.
Litujeme, ale místenku zatím nelze koupit v online rezervačním systému ani v aplikaci Jízdenky RegioJet. Na nápravě pracujeme.
Síťovou kartu ODISku lze zakoupit anebo dobít ve vlaku i na prodejních místech RegioJetu v Moravskoslezském kraji. Akceptujeme platbu kartou či v hotovosti.
V případě jízdy s platnou jízdenkou ODIS vás vždy přepravíme, avšak není garantované místo k sezení. Pokud chcete mít jistotu místa k sezení, doporučujeme dokoupit si místenku na jakémkoliv prodejním místě na rychlíkové lince R8 Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín.
Litujeme, ale místenku zatím nelze koupit v online rezervačním systému ani v aplikaci Jízdenky RegioJet. Na nápravě pracujeme.
Ano, na této trase můžete využívat Kreditovou jízdenku. Registrujte si ji zde.
Doporučujeme ji zřídit zejména v případě, kdy budete chtít využívat časové jízdenky.
Více v sekci Tarify a ceny.
Ano, můžete. Musíte si však pořídit samostatnou jízdenku na vlak kategorie RJ (Praha – Košice/Bratislava/Žilina/Vídeň). Jízdenky trasy R8 totiž platí pouze na tuto rychlíkovou linku, není možné s nimi přestoupit/nastoupit do spojů RegioJet na trase Praha–Olomouc–Ostrava–Košice.
Služba společnosti RegioJet Garance včasného příjezdu je platná i na vlakové lince mezi Brnem a Bohumínem. Více informací o Garanci včasného příjezdu najedete na tomto odkazu.
Upozorňujeme, že Garance se netýká jízdenek integrovaných dopravních systémů Jihomoravského, Olomouckého a Moravskoslezského kraje, ale pouze jízdenek vydaných společností RegioJet.
Ano.
Občerstvení je vám na této lince plně k dispozici, liší se však dle třídy, ve které cestujete:
Bonusem objednávání přes aplikaci jsou výhodnější ceny!
Podrobnější vysvětlení najdete na tomto odkazu.
Veškeré dokumenty týkající se přepravy, přepravního řádu a přepravních podmínek, naleznete na tomto odkazu.
Zavolejte na naši nonstop helplinku +420 222 222 221 a nechte se přepojit na ztráty a nálezy nebo pošlete e-mail na adresu ztraty.vlaky@regiojet.cz. Po ověření, že byl váš předmět nalezen, si jej vyzvedněte na prodejním místě v Bohumíně.
Cestující může vzít s sebou k přepravě zavazadla, která lze vzhledem k jejich rozměru, délce nebo hmotnosti rychle a bez obtíží naložit, a to za předpokladu, že neohrožují bezpečnost přepravy, nejsou ostatním cestujícím na obtíž a nejedná se o věci vyloučené z přepravy.
Více informací o přepravě zvířat, zavazadel a dětí najdete zde.
Kočárky, které není možné složit, mohou být přepraveny pouze na začátku nebo na konci soupravy. Zákazníkům proto doporučujeme, aby si rezervovali sedadlo v těchto částech vlaku. Personál učiní maximum, aby vyšel vstříc a poskytl potřebnou asistenci. Nicméně kočárek může být během přepravy mimo dohled cestujících. V soupravě nejsou zvláštní vozy pro přepravu kočárku.
V případě nutnosti může palubní personál přepravu kočárku z prostorových a bezpečnostních důvodů odmítnout.
Přeprava kočárků je bezplatná.
Více informací o přepravě zvířat, zavazadel a dětí najdete zde.
Upozorňujeme, že dopravce za přepravované kočárky neručí.
Na lince R8 lze přepravit jízdní kola.
Přeprava kol je možná pouze po předchozí rezervaci a do vyčerpání kapacity míst ve vlaku. Kolo je potřeba umístit na stojan nebo do vyhrazeného oddílu, který je na začátku, případně na konci vagónu, proto je potřeba sledovat řazení vozu v rezervačním systému. Stojany na kola a vyhrazené oddíly jsou označeny symbolem „kolo“.
Doplatek k jízdence pro přepravu kola činí 30 Kč.
Více informací o přepravě zvířat, zavazadel a dětí najdete zde.
Upozorňujeme, že dopravce za přepravovaná kola neručí.
Pokud:
a) jsou umístěna v uzavíratelné schránce s nepropustným dnem o rozměru spoluzavazadla, pak cestují zdarma. Zvíře lze přepravovat jen v doprovodu cestujícího a pod jeho dohledem.
b) je pes navolno, tj. bez bez uzavíratelné schránky, pak jej lze přepravit za poplatek ve výši 30 Kč. Při rezervaci jízdenky zatrhněte odpovídající doplňkovou službu. Psa lze přepravovat jen s nasazeným náhubkem a vodítkem v doprovodu cestujícího staršího 15 let a pod jeho dohledem.
c) cestujete s vodicím a asistenčním psem (náležitě označeným a s průkazem), který doprovází osobu s průkazem ZTP, ZTP/P či cvičitele, je přeprava rovněž zdarma.
Více informací o přepravě zvířat, zavazadel a dětí najdete zde.
Ve vybraných stanicích si můžete svá zavazadla bez obav uschovat. Seznam prodejních míst, kde poskytujeme tento servis, najdete zde.
Také pro cestující s omezenou schopností pohybu a orientace uzpůsobujeme naše služby tak, aby se během cesty cítili komfortně.
Důležité je, abyste si vždy minimálně 24 nebo 48 hodin (dle stanice) před odjezdem vámi vybraného spoje objednali imobilní plošinu, která pomůže vyzvednout či sundat invalidní vozík na palubu. Cestující na invalidním vozíku lze přepravovat pouze ve 2. třídě.
Objednávat můžete buď na prodejních místech, na telefonním čísle +420 222 222 221, na e-mailu vozickari@regiojet.cz, případně přes objednávkový formulář na této stránce.
Informace o aktuálním dění na trati poskytuje společnost RegioJet, a to na stránce www.regiojet.cz/novinky-z-trate/. Zde zjistíte, zda váš spoj nemá zpoždění, jaké jsou probíhající i plánované výluky a další důležité informace o této trati.
Vlakové spojení na trase R8 Brno–Přerov–Ostrava–Bohumín provozuje společnost RegioJet pod záštitou
Ministerstva dopravy a je spolufinancováno z jeho rozpočtu.