

V RegioJetu se snažíme na sobě neustále pracovat, zlepšovat servis v našich vlacích i autobusech a dělat maximum pro vaši spokojenost. Záleží nám vždy na tom, abyste do cíle své cesty dojeli bezpečně, včas a také v dobré náladě.
Nyní vám garantujeme kompenzaci části nebo i celého jízdného, pokud okolnosti na trati či silnici nedovolí včasný příjezd žlutého spoje do konečné destin
ace. V rámci ojedinělé a v Evropě unikátní služby Garance včasného příjezdu můžete dostat zpět až 100 % z ceny vaší jízdenky.V následující tabulce si najdete linku, kterou jste cestovali. Délka a typ vašeho zpoždění pak určí, kolik procent z jízdného vám vrátíme.
Příslušnou částku vám automaticky pošleme na jízdenku – nemusíte nic hlídat, vyplňovat a o nic žádat. A je jen na vás, zda si kompenzaci vyzvednete v hotovosti na některém z našich prodejních míst, nebo ji použijete na další jízdu.
Nejen z tohoto důvodu doporučujeme, abyste si vyřídili naši Kreditovku, kde se vám kompenzace jednoduše připíše ke kreditu.
Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy našich vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet, například kalamity či opravy nebo nehody na silnicích a železnicích, s výjimkou zpoždění u mezinárodních autobusových linek způsobená pasovou, zdravotní nebo jinou kontrolou. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, vám sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo.
Nezaviněné zpoždění | Zaviněné zpoždění | ||
---|---|---|---|
31–90 min. | 25 % z jízdného | 31–60 min. | 50 % z jízdného |
91 a více min. | 100 % z jízdného | 61 a více min. | 100 % z jízdného |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
---|---|---|---|---|
60–119 min. | 25 % z jízdného | 46–90 min. | 50 % z jízdného | |
120 a více min. | 100 % z jízdného | 91 a více min. | 100 % z jízdného | |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
61–120 min. | 25 % z jízdného | 46–90 min. | 50 % z jízdného | |
121 a více min. | 100 % z jízdného | 91 a více min. | 100 % z jízdného |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
---|---|---|---|---|
60–119 min. | 25 % z jízdného | 31–59 min. | 10 % z jízdného | |
120–180 min. | 50 % z jízdného | 60–119 min. | 50 % z jízdného | |
181 a více min. | 100 % z jízdného | 120 a více min. | 100 % z jízdného | |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
91–180 min. | 25 % z jízdného | 61–120 min. | 50 % z jízdného | |
181 a více min. | 100 % z jízdného | 121 a více min. | 100 % z jízdného |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
---|---|---|---|---|
60–119 min. | 25 % z jízdného | 60–119 min. | 25 % z jízdného | |
120–240 min. | 50 % z jízdného | 120–180 min. | 50 % z jízdného | |
241 a více min. | 100 % z jízdného | 181 a více min. | 100 % z jízdného | |
Nezaviněné zpoždění | ![]() |
Zaviněné zpoždění | ||
121–240 min. | 25 % z jízdného | 121–180 min. | 50 % z jízdného | |
241 a více min. | 100 % z jízdného | 181 a více min. | 100 % z jízdného |
Zaviněné i nezaviněné zpoždění | |
---|---|
60–119 min. | 25 % z jízdného |
120 a více min. | 50 % z jízdného |
*) Mezinárodní vlaky je kompenzační skupinou pouze pro cestující na mezinárodních trasách vlaků RegioJet. V případě, že vychází vaše kompenzace vyšší dle skupiny Doba jízdy linky 3.01 hod. – 5.00 hod. nebo skupiny Doba jízdy linky nad 5.01 hod., vrátíme vám jízdné dle těchto skupin.
Obnos, který vám vracíme, se automaticky připíše na vaši jízdenku. Částku si můžete vybrat v hotovosti na prodejním místě nebo ji použít na další jízdy vlaky i autobusy RegioJetu – záleží jen na vás. Na bankovní účet kompenzace nevracíme.
Může to být ze dvou důvodů. V prvním případě se pravděpodobně jedná o situaci, kdy zpoždění je předem ohlášeno ještě před odjezdem vašeho spoje. Pokud si jízdenku nestornujete, můžete vyčkat na zpožděný spoj, ale nárok na vrácení jízdného zaniká. Druhým možným případem je situace, kdy zpoždění na lince, kterou jste cestoval/a, bylo zanedbatelné a nedosáhlo minimální kompenzované délky.
Jízdné nekompenzujeme pouze v případě, pokud je zpoždění zanedbatelné a nedosáhlo minimální kompenzované délky.
Pokud jízdenku zakoupíte ve chvíli, kdy je vyhlášeno zpoždění vlaku, nemůže být bohužel proplacena propadlá jízdenka na spoj návazného dopravce. Kompenzace za zpoždění vlaku RegioJetu vám bude přiznaná.
Při zrušení vlakové jízdenky z důvodu zpoždění nevzniká nárok na další náhradu škody. Storno znamená odstoupení od přepravní smlouvy.
Lhůta převzetí kompenzace je 6 měsíců od jejího přiznání. Po uplynutí tohoto období nárok na vyplacení kompenzace zanikne. Je tedy potřeba, abyste se stavili na některém z našich prodejních míst a částku si vybrali v hotovosti, nebo ji opět využili na cesty RegioJetem.
Nenašli jste odpověď na váš problém? Potřebujete vyřešit konkrétní situaci přesně vám na míru? Napište nám e-mail nebo zavolejte na telefonní číslo +420 222 222 221.