Informace pro cestující na vlakové lince z Praha do Rijeky a zpět

informace před odjezdem

 

Děkujeme, že jste si pro svou cestu na dovolenou vybrali vlakovou linku RegioJet Praha - Pardubice - Brno - Břeclav - Bratislava - Csorna - Ljubljana. Připravili jsme pro vás informační webovou stránku, která vám odpoví na většinu dotazů, které potřebujete před svým odjezdem vědět. V případě, že budete potřebovat jakékoliv další informace, neváhejte a kontaktujte nás na e-mailu chorvatsko@regiojet.cz.

 

Objednejte si občerstvení na vaši cestu dopředu!

 

Je to jednoduché! S číslem jízdenky se přihlaste na našem webu zde a vyberte si na co budete mít chuť. Občerstvení z nabídky v předprodeji není možné zakoupit přímo ve vlaku. Předprodej občerstvení se uzavírá 57 hodin před odjezdem z Prahy do Rijeky a 81 hodin před odjezdem z Rijeky do Prahy. Občerstvení, které si objednáte dopředu, vám přinese personál po vašem nástupu do vlaku.

 

  1. Zadejte v prohlížeči shop.regiojet.cz
  2. Klikněte na tlačítko "Přihlášení" v pravém horním rohu obrazovky
  3. Pokud jste zaplatili jízdenku z kreditové jízdenky, tak se přihlašte. Pokud ne, pak se přepněte na záložku "Otevřená jízdenka"
  4. Zadejte číslo jízdenky / kreditové jízdenky
  5. Zobrazte si "Moje jízdenky"

 

  1. Rozbalte nabídku jízdenky pomocí modré šipky u spoje, pro který chcete občerstvení objednat
  2. Zobrazí se vám stránka s informacemi o vaší rezervaci. Scrollujte na stránce dolů k části "Doplňkové služby" a zadejte Upravit
  3. Zobrazí se vám nabídka palubního menu, které si můžete dopředu objednat
  4. Uložte a uhraďte částku za vámi vybrané občerstvení
  5. Užijte si jízdu ve vlaku RegioJet s občerstvením z našeho palubního menu

 

 

Jaké dokumenty musíte mít s sebou?

 

 

Pro vstup do Chorvatska je nutné mít s sebou:

  • potvrzení o ubytování
  • vyplněný formulář, který najdete zde
  • občanku / pas

Před odjezdem si překontrolujte podmínky vstupu na území Chorvatska na stránkách Ministerstva zahraničních věcí zde.

dokumenty na cestu

 

Jízdní řád vlaků RegioJet a návazné autobusy

 

Chorvatsko_trasa

bus_prestupy

Vlakem a návazným autobusem se s námi dostanete do 30 nejlepších destinací na chorvatském pobřeží Jadranu. Dopravíme vás pohodlně a za nejlepší ceny od Istrie až po Makarskou.
Vnitrostátní přeprava autobusy na území Chorvatska a samostatný nákup jízdenky v autobuse není možný. Jízdenku je zapotřebí rezervovat společně na vlak i autobus v předprodeji na celé trase.
Pozor při objednání v aplikaci. Vozy jsou ve stanici Rijeka řazeny opačným směrem k lokomotivě, než vidíte v aplikaci.

 

Servis a služby na palubě

 

Servis ve vlaku RegioJet


Stevard/ka

Na palubě vlaků RegioJet se budou o vás starat naši stevardi/ky, na které se neváhejte s čímkoliv obrátit. Rádi vám poradí a pomůžou. Prosím, berte na vědomí, že jeden stevard/ka má na starosti 3 vozy.

 

holka_hodiny_83063473


Noční režim, budíček, snídaně

Noční klid ve vlaku je od 00.00 do 06.00.
Po ukončení nočního režimu je probuzen celý vlak a všem cestujícím je servírována snídaně. Snídani cestující obdrží před výstupem ve své cílové stanici. A na co se můžete těšit? Voňavou kávu a máslový croissant.

 

sluzby-zdarma


Služby pro Vás zdarma

  • Pramenitá voda Rajec, 0,33l
  • Tisk a časopisy
  • Zábavní portál a wifi

Poskytnutí služeb zdarma není nárokovatelné.

 

sushi_set_300x200

Občerstvení na palubě

Vybrané menu si můžete objednat pouze dopředu online zde. Občerstvení, které si objednáte dopředu, vám přinese personál po vašem nástupu do vlaku. Na palubě si můžete zakoupit drobné občerstvení a nápoje. K dispozici vám bude palubní kavárna s čerstvou kávou illy a nabídkou dezertů. Veškeré občerstvení se podává do vyhlášení nočního klidu. Noční klid ve vlaku je od 00.00 do 06.00 hod. Nabídku občerstvení najdete v našem palubní průvodci zde.

 

 

Občerstvení ve vlaku RegioJet

Palubní Kavárna

Zpříjemněte si cestu italskou kávou Illy ZDARMA (Lungo, Espresso, Capuccino, Latte macchiato) a sladkým dezertem z naší nabídky (makový dort, tvarohový dort s kakaovou drobenkou, švestkový koláč s drobenkou, jablečný koláč s drobenkou). Palubní kavárnu najdete uprostřed vlakové soupravy a je otevřená do vyhlášení nočního klidu v 00.00. V ranních hodinách se veškerý personál stará o zajištění vaší pohodové snídaně a kavárna je uzavřena.

Často kladené otázky

Občerstvení

  • Kdy si můžu objednat občerstvení?
    • Objednání občerstvení dopředu - občerstvení z nabídky v předprodeji není možné zakoupit přímo ve vlaku. Je nutné si jej zakoupit v předstihu. Předprodej občerstvení se uzavírá 57 hodin před odjezdem z Prahy do Rijeky a 81 hodin před odjezdem z Rijeky do Prahy.
    • Objednání u stevarda - na palubě vlaků bude možnost si objednat drobné občerstvení a nápoje u stevarda/ky. Nabídku občerstvení najdete v našem palubním průvodci zde.
    • Palubní kavárna - pro cestující je v provozu také palubní kavárna, kterou najdete uprostřed vlakové soupravy. Kavárna je otevřena do vyhlášení večerky v 00.00. Je pro vás připravena italská káva Illy zdarma (lungo, espresso, cappuccino, latte macchiato) nebo si můžete zakoupit za 10 Kč sladký dezert (makový dort, tvarohový dort, švestkový koláč, jablečný koláč).

Zavazadla, přeprava kol a zvířat

  • Je možné cestovat se zvířaty?

    Vlaky RegioJet ani návaznými autobusy není možné na této lince převážet žádná zvířata. Výjimkou jsou asistenční psi.

  • Je možnost přepravy kola?

    Ano, ale pouze ve vlaku, a to odkudkoliv do Rijeky nebo z Rijeky kamkoliv. Z ostatních zastávek přeprava kola není možná. Není možné přepravit kolo v návazném autobusovém spoji. Přepravu kola je nutné si objednat před jízdou v doplňkových službách a je zpoplatněna částkou 200 Kč / 8 eur.

  • Kolik zavazadel je možné přepravovat na cestě do Chorvatska?

    Cestujícím je garantováno, že mohou přepravit 1 velké zavazadlo a 1 příruční zavazadlo. V případě, že cestující bude mít větší počet zavazadel a vzhledem ke kapacitě nebude možné tyto zavazadla přepravit, bude přeprava těchto zavazadel odmítnuta. Zavazadlo musí splňovat náležitosti přepravy podle Smluvních přepravních podmínek, které najdete zde.

Zásuvky v jednotlivých třídách

  • Jsou během cesty k dispozici elektrické zásuvky?

    Elektrické zásuvky ve vlaku do Rijeky a zpět jsou k dispozici ve všech kupé, kromě lůžkových kupé.

    Návazné autobusové spoje do 30ti destinací na pobřeží Chorvatska nejsou vybaveny elektrickými zásuvkami pro cestující.

Změny na jízdence

  • Je možné stornovat jízdenku do Chorvatska?

    Storno je možné ve lhůtě více než 14 dnů do odjezdu. Storno poplatek je 50 %. V případě méně než 14 dnů storno není možné.

  • Co dělat, pokud chci změnit jméno na jízdence?

    V případě, že chcete upravit jméno na jízdence, napište svůj požadavek na e-mail chorvatsko@regiojet.cz. Změna jména může být zpoplatněna částkou 200 Kč / 8 eur.

  • Můžu změnit konečnou zastávku na své jízdence?

    V případě, že chcete změnit konečnou zastávku nebo termín odjezdu, napište svůj požadavek na e-mail chorvatsko@regiojet.cz. Za změnu je účtován manipulační poplatek 200 Kč / 8 eur.

  • Co dělat, pokud chci místo sedadla lůžko?

    V případě, že chcete změnit svou místenku ze sedadla na lůžko, napište svůj požadavek na e-mail chorvatsko@regiojet.cz. Za změnu je účtován manipulační poplatek 200 Kč / 8 eur.

Vlaky RegioJet Praha - Brno - Bratislava - Lublaň - Rijeka

  • Budou se přidávat další vagóny/spoje?

    Situaci pravidelně vyhodnocujeme a v případě, že je to možné, tak přidáváme vagóny. Vzhledem k velkému zájmu o cestu do Chorvatska vlaky RegioJet, plánujeme navýšení počtu spojů. O přidání spojů vás budeme informovat na našem facebooku a webových stránkách.

  • Jaké opatření jsou nastavena ve vlaku v rámci prevence COVID-19?

    Bezpečnost našich cestujících je pro nás prioritou! Prosíme proto naše cestující, aby dodržovali následující pravidla:

    • pro naše klienty je k dispozici na toaletě desinfekce
    • v návaznosti na bezpečnostní opatření v jednotlivých státech je povinné nošení roušek během přepravy vlaky a autobusy.
    • interiéry vlaků a autobusů RegioJet jsou pravidelně desinfikovány.

     

 

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz? Napište nám na e-mail chorvatsko@regiojet.cz.