Výhody Kreditové jízdenky

  • Vystavení úplně zdarma
  • Jízdenky nakupujete za nejnižší ceny
  • Rezervace z jednoho účtu na všechny žluté spoje RegioJet
  • Zjednodušená rezervace - místo platby se vám suma odečte z kreditu
  • Nejlepší ve spojení s mobilní aplikací
  • Jednoduché dobíjení kreditu
  • Je přenosná

Jak Kreditovou jízdenku získat?

  • Vyplňte registrační formulář online nebo na některých z našich prodejních míst
  • Dobijte si kredit minimálně za 200 Kč, ihned po dobití můžete přejít na rezervaci a užívat si zvýhodněných cen
  • Plastovou kartičku s číslem vašeho lístku si můžete vyzvednout na některých z našich prodejních míst
  • Staňte se Kreditkářem ZDARMA již dnes!

Jak rezervovat jízdenku?

  • Při online rezervaci se přihlaste pod svou Kreditovou jízdenku pomocí jejího čísla a vašeho hesla, které jste si zvolili při registraci. Následně pokračujte v rezervaci, po její potvrzení se cena jízdenka automaticky ztrhne z vašeho kreditu. Pokud je hodnota vašeho kreditu nedostatečná, připomeneme vám, aby jste si sumu navýšili.
  • Pokud si chcete jízdenku rezervovat pomocí sms, postupujte podle následujících pokynů

Dobíjení

  • Přihlašte se pod svou Kreditovou jízdenku
  • V nabídce klikněte na "Dobíjení"
  • Vyberte si svůj oblíbený způsob platby
  • A je to. Teď si můžete užívat svůj kredit bez omezení

Nevíte si s něčím rady? Zkuste najít odpověď tady.

Často se nás ptáte

  • Mohu si rezervovat jízdenku v různých tarifech?

    Ano, pro každého cestujícího můžete zvlášť zvolit tarif jízdného dle jeho nároku na slevu.

  • Co mám dělat, když je cena jízdenky vyšší než aktuální stav kreditu?

    Pokud kredit není dostatečný pro uhrazení, jízdenka se Vám pouze zarezervuje. Uhradit ji můžete v následujícím kroku online platební metodou nebo můžete pro uhrazení vložit peníze na účet buď oline platební kartou, převodem z účtu, který však může trvat až 3 pracovní dny, nebo vložením hotovosti na prodejním místě. Vždy si však zkontrolujte jak dlouho vaše rezervace zůstane platná a metodu uhrazení přizpůsobte době před vypršením.

  • Ztratil jsem Kreditovku, co mám dělat?

    Pokud máte podezření, že jste ztratili svou Kreditovou jízdenku, kontaktujte nás na infolinku +420 841 101 101, kde vám k jízdence přiřadíme nové klientské číslo a nikdo tak nebude moci vaši jízdenku zneužít.

  • Pomoc, zapomněl jsem heslo!

    Obnovu hesla provedete jednoduše přes internet. Potřebujete k tomu znát jen číslo své kreditové jízdenky a email, na který je jízdenka registrovaná. Na tento email Vám přijde zpráva s proklikem na stránku, kde své heslo změníte. Heslo tedy může změnit jen ten, kdo má přístup k emailu, na který je jízdenka registrovaná.

  • Je možné si nechat Kreditovku bez kreditu?

    Kreditová jízdenka je platná od provedení první peněžní transakce. Jakmile tedy přes svou jízdenku provedete alespoň jeden nákup jízdenky nebo vklad na jízdenku, je platná. Pokud do dvou měsíců od registrace neprovedete nákup jízdenky nebo vklad kreditu, bude účet automaticky smazán.

  • Na delší čas neplánuji cestovat s RegioJetem. Mohu si zůstatek z kreditu vybrat?

    Ano, můžete. Pokud jste provedli platbu online platební kartou, je možné peníze vrátit pouze na účet, ze kterého byla transakce provedena. Zůstatek vložený bankovním převodem nebo v hotovosti na prodejním místě je možné vyzvednout opět pouze na prodejním místě v hotovosti. Toto může provést pouze registrovaný majitel Kreditové jízdenky po předložení průkazu totožnosti.

  • Kde najdu přehled mých cest?

    Pokud potřebujete doklady o jednotlivých jízdách, máte možnost si vytisknout v online rezervačním systému (v záložce Seznam rezervací).