Nabídka zaměstnání PDF Tisk Email
Napsal Jan Paroubek

Nabídka pracovních míst je závislá na realizaci provozu. Jelikož v tuto chvíli nemáme žádný reálný železniční provoz, nenabízíme žádná pracovní místa. Přesto si vytváříme databázi zaměstnanců, kteří by měli zájem u naší společnosti pracovat.

Máte-li zájem o práci u naší společnosti, prosím zašlete svůj životopis a stručný popis, o jakou práci byste měli zájem na náš kontaktní e-mail Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript a my Vás zařadíme do naší databáze a následně Vás budeme kontaktovat za účelem osobního pohovoru.

Máme zájem o všechny zaměstnance, kteří mají zkušenosti se železniční dopravou, zejména o pracovní pozice:

 

  • Strojvedoucí
  • Průvodčí / vlakvedoucí vlaků osobní dopravy
  • Dispečer / strojmistr
  • Vedoucí provozu
  • Zpracovatel turnusů a oběhů vozidel a personálu
  • Vedoucí údržby kolejových vozidel

 

 

 

Komentáře a dotazy k produktu  

 
-43 # Vytvor si stroj casuPoloham 2009-12-03 22:54
Dvoracku , Dvoracku, vytvor si stroj casu a vrat se o dvacet jedna let zpet. Tam ti bude urcite lip. Mozna budes mit prvni dite, pak dovolena v Jugoslavii a pak same pozitiva a socialni jistoty ! At je to jak to je tak v nasi zemi tak kradou jak modri,nebo ruzovi, nebo zeleni, a budou i vyvoleni z TOP. Ale pamatuj : je lepsi spatna demokracie nez dobra totalita. A mimo jine kazdy je strujcem sveho stesti..... a jen na tobe zalezi s jakym stitem opustis tuto zem.....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+27 # RE: Vytvor si stroj casuJirka7 2009-12-03 23:13
Jsi Lojza? Asi jo, že...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # to je uul !XMAN 2010-05-19 08:27
:-D tak ty jsi jasnej..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # fronyfrony 2009-12-05 20:52
DIDLO tak tohle to jsi napsal uplne krasnea hlaven dobre jde videt , ze jejsi hloupi clovicek kazdej zije jak umi presne tak fandim tomu take....... pa
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # fronyfrony 2009-12-05 20:56
Vytvor si stroj casu napsal jsi to opravdu dobre souhlasim stebou naprosto spravne, clovek musi zit tak jak umi a nemuzem ho soudit ze kazdej neni pesfektni a tak znali jako ostatni lide napreiklad kdyz maji neco vic tak si hned osobe mysli ze jsou buh vi kdo ne ! nepotikali se jeste asi stim co znamema v dnesni dobe bida a socialni jistota kdyz neni prace vid? mam nato stejne nazory tak jako ty mej se pa...........
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-15 # Ing.Josef Zdepa 2009-12-06 13:28
Chtěl bych pracovat u vás,protože nemáte žádné vlaky a tudíž se budu doufám válet v nějakém kanclu,popíjet presso a brát za to válení pořádnou mzdu. Protože u ČD mě to už nebaví,pořád po mě něco chtějí třeba práci a přesčasy neproplácejí! Ty jejich soupravy jsou hnusné a staré a mají ošklivou barvu. Vy máte hezčí takovou happy žlutou. Akorát se nemáte s tím co nabízíte kde předvádět. Umím všechno a uplatním ve všech vašich profesích, popř. zaskočím i za Vás. Věřím ,že si to brzo vyfňukáte a vydupete a naši republiku po stránce dopravní spasíte. Již se těším jak to pošmourné počasí prozáří Vaše žluté vlaky na palubě s mojí maličkostí.
Váš oddaný první zaměstnanec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: Ing.užovka 2009-12-11 00:36
Můj Ty Bože...tomu říkám kupa mindráků...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: Ing.Dani 2009-12-22 00:18
co to melo znamenat?? pokus o vtipne sebevyjadreni, by skoncilo fiaskem..At uz je to jakkoli, ironie cisi temer z kazdeho slova. Zrejme Vam unika, mily kolego, ze o to tady prave jde, tak si nechte tyto litostive poznamky radeji pro sebe, neb radeji zustante u tech CD,..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # tohle? :)XMAN 2010-05-19 08:29
nebojte Josefe, uklizeci WC jsou take potreba
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: tohle? :)ReActor 2010-05-19 10:38
tak zrovna já si myslim, že nevyškolených uklízečů WC bude u RJ dost. Třeba teď štípou jízdenky na propagačních vlacích :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: tohle? :)Václav Klaus 2010-07-29 07:43
Jenomže Jančurák nechce za žádné WC platit.Aby neměl velké náklady.To už tady jednou bylo,že si jedna soukromá firma přetáhla strojvedoucí a do dvou let se vraceli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-15 # Už je to tadyŠmudla 2009-12-07 13:06
Obrovská konkurence začíná pronikat na České Dráhy a.s.!!!!!!!!!!!!!!!!!

Modrá armáda v posledním tažení bude poražena a dostane ránu z milosti od profesionální soukromé společnosti.

Sockou už nebudou jezdit jen nezaměstnaní na úřad práce ale i sám ministr a generální s půl miliónovým platem.

Jde o to kdo v takové konkurenci vyhraje,když se hlásí i taková konkurence,jakou je šéf Matějské pouti,pan Kočka,který by provozoval i tratě které už dávno nejezdí,po čas Matějské pouti pro nostalgiky a železničáře na úřadě práce.Jako bonus nabízí novým zaměstnancům,měsíční kapesné a ubytování zdarma a ještě si můžou s režijkou užívat na horské dráze.

Zabetonovaní soudruzi na ČD se snaží žít ještě prodejem všeho co jim vykopaní muklové nasazením budovali,bez toho že by je odškodnili,ale už brzy se do jejich zákopů začnou dobývat nové posily spřátelených kapitalistických armád aby jim sebrali i ty boslední opevnění a vyhnali je v sedumdesáti letech přesluhování za měsíční statisícové přijmy na Bahamy,Seychely nebo do Dubaje......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: Nabídka zaměstnáníPepa Sedloň 2009-12-09 08:55
hm,pěkný...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+10 # Kde to žijeme?!Dopisovatel.cz 2009-12-13 00:43
Všechno je to jenom o tom, že když okrádáte daňové poplatníky musíte to dělat pomalu, aby jste z toho vytřískali né milióny, ale miliardy!! Není důvod někam spěchat, protože je potřeba rozkrást a vytunelovat také jiné podniky jako jsou třeba ČSA, kde již proces také nezvratně začal a jen co se nalije pár posledních miliard do ČD, taky se rozkradou. Potom se stane to, že nastoupí na scénu podnikatelé, jako je p. Jančura, který ukáže, že železnice je super business i bez dotací, a že se s ní dá jezdit levněji než autobusem. Je to trapný a jasný scénář toho, že jsme národ ovcí, které na to jen koukají, až půjdou volit tak se možná přikloní doprava, kde je to stejný bordel, nebo si střihnou TOP, kde je taky jeden ***** vedle druhého. Je těžké volit, když není koho! Fandím Vám p. Jančura, ale dokud se to všechno nerozkrade nikdo s tím v téhle zemi nic neudělá!!! Všechen vztek národa, zůstane jen u rodinného krbu a v českých hospodách ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # mikMichal Kolář 2010-01-03 20:51
Máte pravdu pane dopisovateli, teprve úplný krach a zbídačelost dráhy a vozového parku a totálně prázdné krajské kasy ukončí po 15 letech tento monopol, kde odpovědnost za naše peníze drží kašpaři, kteří když něco proserou, tak si dojdou vyškemrat další prachy a když prachy vydělají, tak je probendí aniž by z toho dokázali generovat pro ČD nějakou opravdovou hodnotu. S ČD jsem měl párkráte co do činění a mohu říci jen jedno, jejich teplé a plně obsazené kanceláře by potřebovaly provětrat pořádným tržním větrem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: mikReActor 2010-01-05 18:43
s tímhle nemůžu souhlasit, přece jenom tam jsou i jiné suběkty, jako krajská a drážní pokladna, přece jenom zde jde i o evropské peníze :c) Možná, že ČD mají kanceláře trochu přeteplené, ale SA (RJ) je nemá vůbec, nemá ani co z tý kanceláře řídit, nemá komu posílat výplatu, nebo komu zadávat práci. ČD si řekly o další peníze, protože dráha byla užasným způsobem nedofinancovaná. Teď se konečně uvolnily peníze od státu, krajů a EU. Což mělo za následek otevření huby pana RJ (překvapivě Radim Jančura), kterýmu by se zrovna penízky hodily a měl by je uplně legálně :c) Mě přijde Jančura jako velký dítě, který si myslí, že si všechno vyřve (vlášky, peníšky, smlouviška, lidišky) ... bohužel, lidi už jsou takový, čím víc vidí peněz, tím víc dokáží být kvůli nim ubohý a uražený.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # RE: RE: mikk.voj 2010-01-13 00:39
Nemohu jinak, než s Vámi v něčem souhlasit, ale v mnohém oponovat. To, že ČD mají kanceláře přeteplené mi známo není.Ale známo je to, že je mají někde přelidněné. Nevím odkud jste, ale zkuste se projít po Praze 1a2. Budova na Nábř. L.Svobody, Opletalova ulice, Dlážděná a Třída politických vězňů. To jsem zde vyjmenoval jenom některé objekty v centru Prahy. Kolik takových "baráků" je v dalších částech Prahy a jiných městech by byl dosti dlouhý seznam. Tam mizí velké částky, které dopravní společnost ČD od státu dostává. Údržba, daň z nemovitosti, energie a platy těch, kteří tam "pracují". Soukromník si určitě nedovolí zaměstnat sedm lidí, z nichž jeden bude nadvedoucí, dva vedoucí a čtyři podvedoucí. V tom je rozdíl mezi těmi subjekty. Státní či polostátní firma si toto může dovolit, stát ji vždy chybějící finance dodá. Soukromník dostane finanční částku, kterou někdo vypočetl, mnohdy ten člověk ani neví jak, a s těmi penězi musí hospodařit tak, aby nezbankrotoval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # ReActorVox Mortis 2010-05-25 15:19
ReActor: Aha, takže vy byste chtěl raději ČD než SA ? Vždyť SA RJ nám nabízí revoluci v dopravě. Jsou velmi úspěšní, levní a komfortní. Kdyby stát předal všechno jmění českých drah students agency (což bohužel neudělá) tak by cestování vlakem dostalo úplně nový význam. Jezdilo by se bezpečněji, levněji, pohodlněji, rychleji prostě já panu Jančurovi fandím a pokud ovládne svými drahami celou ČR. 100% to poznáte.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: ReActorLuke 2010-05-25 20:00
Citace Vox Mortis:
. Jsou velmi úspěšní, levní a komfortní. (...) Jezdilo by se bezpečněji, levněji, pohodlněji, rychleji prostě já panu Jančurovi fandím a pokud ovládne svými drahami celou ČR. 100% to poznáte.

Tedy neříkám, že bych p. Janučrovi nefandil, ale tohle je trochu úzkoprsý pohled. Že by se jezdilo bezpečněji a rychleji - myslím si, že se jezdí bezpečně a rychle i teď. Nevím, kde jste na to přišel, že pokud pojede po kolejích vlak RegioJetu, tak všechny problémy z kolejí samy uskočí.
Problémy v dopravě byly a budou. P. Jančura se s tím určitě dobře vypořádá a věřím, že bude rychlý, komfortní, cenově úměrný a jeho vlaky budou dobré. Ale že by se neměly vyskytnout problémy a že by na kolejích zavládlo bezproblémové vakuum - to se mi teda opravdu nezdá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: ReActorlabutak 2010-05-26 16:37
Tak to pochibuji že bude jezdit rychlejí než čd nebo jinej dopravce pokud nebudou hotové koleje na vyšší rychlosti tak může mít vozy jaké chce a osobně jsem se jel projet s sa v Olomouckém krají kde jezdí i čd a jízda v nové soupravě byla stejna jako v regině a nebo v starých soupravach protože nikdo ještě nestihl opravit koleje jedine plus bych viděl že nebude tolik zaměstnanacu v ředidelství jak na čd tak pokud se opravi koleje ze dne na den tak to by byl zázrak a tolik vozu na jednou pořidit ještě věčí to by sa museli mit miliardy na kontě a ty neda aní stát jedině nějaka mafie a to je potom o něčem jiném.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: Kde to žijeme?!Michal cv dop 2010-02-07 16:28
Plně s Vámi souhlasím. Státních podniků, které byli vytunelovány bylo strašně moc... Například Válcovny, Železárny, Tesla, Transporta atd... Opravdu by se s tímto mělo něco dělat jinak nám tu nezbyde vůbec nic...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # Jediné legální řešení je změna volebního systémuRichard 2009-12-15 10:26
Volte staré neparlamentní politické strany, aby se dvě nebo tři z nich dostaly do parlamentu a iniciovaly změnu volebního systému. To že nikdy nebyly v parlamentu a přesto existují mnoho let totiž znamená, že fungují úspěšně za své a z idealismu. V posledních volbách do Europarlamentu se ukázalo, že neparlamentní scéna má sílu takřka 15%.. Jedině snížení 5-ti procentní hranice pro vstup do parlamentu na 1-2% dokáže rozhýbat naši politickou scénu. Velké politické strany takovou změnu v žádném případě neudělají, jejich chlívečcích je smrádek ale teploučko a k tomu plná korýtka.. A tak naši voliči, místo aby volili někoho, raději volí proti někomu a na staré svině ne a ne přijít řezník. A dokud se toto nezmění, budeme mít velké kšefty bez výběrových řízení, předražené dálnice a železniční koridory, špinavé a drahé vlaky, předražené léky, unavené a mizerně zaplacené zdravotní sestry, nedoceněné lékaře a učitele, úplatné policisty a soudce vystudované v Plzni u Kindla..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2009-12-15 15:14
Chci dělat pro dráhu, ale koukám zatim se Vám bývalí zaměstnanci ČD jen flákaj a navíc víc lidí neberete. Nestačí mi že mě "jen zařadíte do databáze", chci práci na kolejích co nejdříve, proto se nezlobte ale 2 roky (velice optimisticky věřím že v Bruselu uspějete) je na mě příliž dlouhá doba...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-7 # RE: Nabídka zaměstnáníMarie 2009-12-16 07:26
Pro Boha! mladí lidi, vzchopte se a začněte se ozvývat. Každý inteligentní člověk musí vidět co se tu děje!!Vracíme se do minulé éry. Přece nebudeme sledovat jak nám staří komunisti nejen v oranžových kabátech ničí budoucnost. Smějí se nám do ksi.... Už tu nejde jen o vlaky...ale o naši budoucnost.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+10 # RE: Nabídka zaměstnánízvedavec 2009-12-16 13:09
Kolik máte těch vlakových souprav ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+7 # RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-12 23:56
Nechci se zde zastávat firmy S-A. Ale kupte si motorovou osobní loď, s tím, že
budete provozovat lodní dopravu mezi Horní a Dolní Lhotou když nevíte, zda Vám plavební správa vydá k této činnosti povolení. Navíc si železniční dopravci
mohou pronajmout kolejová vozidla prostřednictvím Leasingové společnosti
EUROFIMA. Takovým způsobem mají pořízen
lokomotivní a vozový park i některé evropské státní železnice např. FS- Itálie, MÁV-Maďarsko, CFR-Rumunsko a dokonce i DB(skupina Reise und turistik)na vozy lůžkové. Stačí pouze vyjádření státních orgánů,že společnost má povolení předmětnou činnost provozovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníbram 2010-04-11 10:23
Takže nemáte žádné ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-8 # RE: Nabídka zaměstnáníZamestnanec CD 2009-12-18 10:13
No klidne bych u SA taky dělal,mate krasně barevne vláčky, tedy na papíře, ale je to daleka budoucnost
Jo a doufám, že máte zájem jen o ty ziskové tratě!? To dá rozum, že nebudete prodělávat, vozit pár lidí z Horní do Dolní do práce, to ať dělá někdo jiný, nebo ať chodí pěšky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-12 23:29
Jakou regionální trať máte pane zaměst- nanče ČD na mysli? Vždyť právě těchto tratí se všichni chtějí zbavit. Omezit dopravu a nakonec trať pro osobní dopra- vu uzavřít. Vždyť takových tratí je u nás
několik. A mluvíte-li o tratích lukra tivních, tak trať Trutnov hl.n.- Svoboda nad Úpou a dvě tratě v karlovarském kraji dostala firma Viamont dokonce bez
výběrového řízení. Vypsat "výběrové" řízení pro provozovatele autobusové dopravy a je to. V kraji Ústeckém by vám mohli krajští radní vyprávět. Několik let tam autobusovou dopravu provozoval Dopravní podnik Ústeckého kraje. Odpovídající vozový park, služby cestujícím na odpovídající
úrovni. Když DPÚK měl zájem o prodloužení
smlouvy, bylo vypsáno výběrové řízení. To vyhrál dopravce ČSAD Semily a.s. a nikdo z funkcionářů Krajského úřadu nechce zveřejnit výši dotací tomuto dopraci z prostředků rozpočtu kraje. Proč? U provozovatelů dopravy železniční
by to zřejmě nebylo tak jednoduché.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Nabídka zaměstnáníJan V. 2009-12-18 11:23
V nedávné minulosti jsem měl příležitost 6 měsíců, krom jiného, pozorovat funkci veřejné dopravy v Anglii. Tento zážitek, pro mne znamenal radikální změnu pohledu na tyto služby, především pak na železnici. Bydlel jsem v klidném městečku, 90km od Londýna. Schodou okolností bydlím v ČR, také 90km od hlavního města Prahy. Autobusy jsou v obou zemich stejně rychlé, tedy cesta trvá přibližně 2 hodiny. Jaké překvapení bylo, když jsem zjistil, že vlak jede do centra Londýna necelých 30min. !!! Ráno z tohoto klidného městečka, plného zeleně, parků a atmosfery klidného venkova vyráželi stovky lidí pracovat do samého středu Londýna. Cesta trvala, tak dlouho, jako z Černého mostu na Můstek. Ten den, kdy jsem prozřel, si pamatuji, jakoby to bylo dnes. Došlo mi, co by se všechno změnilo v naší zemi. V regionech, kde dnes není práce, v regionech, odkud se stěhuje inteligence, v satelitích aglomeracích, kde je přelidněno, všude tam, kde se nadává na to, jak jsou v Praze lepší podmínky pro to, čí ono atd., všude na těchto místech by se lidem ulevilo. Když jsem přilej do ČR, tak jsem po příjezdu domů, potkal šraňky. Z baráčku u kolejí vylezla paní (trojsměný automatizovaný systém sklápění závor). Tato se pousmála a mě se chtělo brečet a smát zároveň.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníJiří Voseček 2009-12-18 12:07
90 kilometrů za 30 minut? Tomu tedy moc nevěřím, musel by před Londýnem jet přes 200 km/h, protož Londýnem stejně jedou vlaky jen asi 60 km/h.

A zrovně příměstská doprava v Praze je asi tím nejlepším, co ČD nabízí (a vzhledem ke stavu kolejí může nabízet). Krátké intervaly, kapacitní spoje a přibývají City Elefanty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: Nabídka zaměstnáníHonzaB 2009-12-18 17:04
90km a 30inut mi prijde jako fantazie, neverim tomu ale libilo by s emi i 45minut :) Bydlim 30km od Prahy, dojizdim do prace. Rychlik 55 minut, osobak 85minut. Hadejte cim jezdime, autem. Protoze cena je pri 2 lidech nizsi a rychlost polovicni :( ~ cca 30 minut. (na vlak je treba dojit, cekat, byt tam x minut predem, on sice vetsinou jede pozde, ale obcas se stane a jede vcas, takze se stim neda pocitat)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-12 22:52
Ono s těmi zpožděními máte tak trochu pravdu. Jenže vždy to není jen vinou zamě
stnanců železnice. Když cestující pobíhá kolem vlaku po nástupišti a nemůže si vybrat do kterých dveří nastoupí? Na jed né zastávce se tímto prodlouží pobyt pou ze o 1 minutu. Má-li daný vlak ve své trase 40 zastávek, na deseti z nich se najde jen jeden takový dobrák a k tomu si připočtěte ještě omezení rychlosti z původních 80km/hod. na 30km/hod. na úseku
dlouhém 1234 metrů( důvodem je oprava trati) tak se dopočítáte času, při kterém jen kroutíte hlavou. Železnice není silnice, tam nelze svést dopravu do
jednoho jízdního pruhu a nelze tam ani
libovolně předjíždět. Strojvedoucí si
nemůže říct: za tebou se courat nebudu,
přeřadit, šlápnout na plyn a jede a jede.
Vím, to poslední byla nadsázka, ale ta
fakta a čísla jsou z vlastní letité praxe
v železničním provozu. Posledních 25 let
jako vlakvedoucí osobní přepravy. Vyprá- vění jen těch nejúsměvnějších zážitků a
historek s cestujícími by u nás vydalo na
několik celovečerních pořadů českých te-
levizních stanic.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Nabídka zaměstnánívojta 2009-12-20 21:34
běžte se studentagency vlakama někam, uznávám, že ČD mají méně pohodlné vlaky, ale někdy se mi líbí zvuky starších vlaků: drnc, drnc, skříp, bum, drn, hůůů, td, td, td, drnc atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+12 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníVerča 2010-01-10 10:22
Tak to jste asi nikdy nejel v přecpaném EC nebo IC :) nebo když v zimě ty staré herky netopí a naopak v létě žádná klimatizace
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-13 01:02
Verčo, divte se nebo ne, ale těmi vlaky
EC a IC jsem jezdil velice často a dokonce jsem si i jako zaměstnanec ČD do povinně místenkových vlaků tu místenku musel pořídit(koupit). To, že tato kategorie vlaků dopadla tak jak dopadla nezavinili ti železničáři odspodu. Byl to příkaz z
Ministerstva financí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníVerča 2010-01-13 10:31
No dobře, vy jste si jí třeba koupil, ale my studenti si nemůžeme dovolit na každou cestu mít místenky.
Kdo jiný by to mohl zavinit, než ty prsata tam u koryt. Hlavně, že oni se mají dobře.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-01-13 13:58
ahoj Verčo :c) jsem taktéž studentem nekupuju si ani místenku ani příplatky do 1třídy. Kromě pendolina to totiž nepotřebuju. Je zajímavé, že do autobusů SA se nedostanu bez předem zakoupené rezervace na internetu. I v okolních státech se jezdí s povinnou rezervací, příplatky na rychlíkové spoje atd... Pokud se Vám to nelíbí jezděte úsporně jako v okolních státech osobními vlaky po celém státu a ještě za několika dražší jízdné. Máte jednu výhodu, ty osobní vlaky nebudou tak narvaný, protože rozumný člověk pojede rychlím spojem.

Uvědomujete si problém nedofinancování drážní dopravy?! Kde byl pan Jančura a někteří další dopravci před tím?

Jinak první po dofinancování dopravy jsou znát, teď přibyli ještě nové spoje na Poličsku a Prostějovsku. Obědnávali se Elefanty, co nevidět budou bistrovozy ARmpee.
Jenže to Vám asi nic neříká tak za sebe nechám mluvit fotky, kterýma se Jančura nepochlubil Upozorňuji, že to jsou fotky, nikoli obrázky grafika --> ty vlaky existují...

Takže nový vůz (měl by už jezdit):
www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_ARmpee.php

Nová jednotka (jezdí už delší dobu, avšak masová produkce až teď):
www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/CD_471,071,971.php

a nějaká ta mašinka:
www.zelpage.cz/.../380

Dále pak ve zkratce: Regionova, Taurus (pronájem), Najbrt (lak v budoucnu asi všeho kolejového )

A pokud chcete vědět co konkrétně čeká Vás, je o tom pěkný článek zde:
www.zelpage.cz/zpravy/7544

Jinak studenti se budou vždy manipulovatelní, tak na to myslete Z pohledu ať politika, to je někdo, kdo kdo toho moc neví a pro svoji budoucnost udělá cokoliv
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníAnteres 2010-04-27 11:33
A kde byly ČD posledních 20 let? A teď by se přetrhli :-/ Z tohoto přízpěvku nemůžu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-04-27 13:03
Před 20ti lety neměli ČD dlouholeté smlouvy, jezdili vždy jen NA ROK. Vy by jste kupovala vozy, když by jste mohli za rok skončit? Už tenkrát se zaváděla konkurence, sice jen někde ale jo.

Samosebou konkurence na to má taky svůj vliv a je to jedině dobře
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnánísomebody 2010-05-21 17:41
Tohle asi Brnem jezdit nebude, ze ne? mozna az za sto let:).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníNikola 2010-05-26 20:51
Heh, ted jste mi vytřel zrak.... ČD jsou nekonečná propast na peníze!! Je perfektní že se nakupují nové soupravy a vozy a že se vozový park ČD omlazuje, ale za jakou cenu?! Nákupy nových souprav probíhají bez výběrových řízení, jsou nesmyslně vybírána dražší řešení viz. cityelephanty, vozy regionova, atd. ČD vydávají dluhopisy za miliardy i přes negativní stanovisko okolních orgánů a neustále zadlužují český stát. S penězmi daňových poplatníků se zachází lehce. Nebolí vás to, pokud jich použijete více, nenutí vás to šetřit či se starat o tu "správnou" ekonomickou bilanci firmy, atd. Myslím si, že jedině s příchodem konkurence a uvolnění železničního trhu se může ukázat ekonomická ne/rentabilita drážní dopravy. Monopol na deset či patnáct let je výsměch občanu ČR daňovému plátci, vždyť ušetřené prostředky se dají využít na toliko jiných prospěšných věcí, nemusí se škrtat v sociální sféře(matěřská, školství, zdravotnictví, výzkum). Ušetřeme na věcech ,kde to jde. Ne na lidech. Je to jen o mentalitě a rozumu národa, a to není na dobré úrovni.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnánílabutak 2010-05-26 22:05
Tak ja byc osobně netvrdil že není vyběrové řízeni to se dějě aspoň podle některých zdroju kde se o tom píše a je to i denní tisk. za druhe si myslim že je lepší dat práci českym zaměstnancum než jiným výrobcum kteří aby tu zákazku dostali jsou ochotní jit pod cenu na zahraničním trhu viz třeba chlouba pendolino kde není ani plošina pro invalidy a ve starých vozech jsou v hitlaku plošiny a kde není není problem najet s plošinou což u pendolina a některých Rakouských a německých vozu je dost složite protože tam je problem z dveřma když nejdou otevřít jak by mněli a potom když se všdechno bude kupovat jen v zahraniči tak na tu mateřskou opravdu nebude protože nikdo nebude mít prácí a všichní budem na pracaku to nam bude hej hlavně že budou nové vozy a co vim tak teť budou dovažené nové motorové jednotký ze zahraničí a ty se kvalitně rovnaji regionovam škoda že je u nás tolik lidi v kancelářích různý firmach to potom cena naskače nahoru ale to už je jinej problem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-05-27 13:18
Tak jo můžeme být trochu konkrétní?

Regiojet si pronajímá 2 desira a dopravní cestu(od SŽDC), to ho vyjde na 16milionů/měsíc, dokážete si představit, kdyby to měl hradit 10let se stovky vlaky z peněz z našich daní?
ČD výrazně šetří tím, že vlastní své vlaky a vlastní i stanice, které zpětně pronajímá SŽDC, čímž výrazně ušetří na provozu.

Ano ČD vydalo několik dluhopisů, aby mohlo vypsat výběrová řízení na obnovu svého vozového parku, je to špatně?! (a drahé to není, cena RS1 56,25m/kus, cena RN 20m/kus, elefant 216m/kus, ARmpee 34m/kus)
V tom případě bude i špatně, když RJ koupí devět 20let starých lokomotiv, které vidímě běžně na našich tratích, v ceně 50m/kus, když jejich původní pořizovací cena byla 40m/kus

Závěrem snad snad jen upozornit na druhý pohled, je lepší, když budu platit dluhy? nebo když se na mě bude šetřit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-13 01:20
A ještě pro Verču k těm starým herkám.
Byla jste si někdy prohlédnout železniční osobní vozy na odstavných kolejích. Jeden příklad zde uvedu. Vůz,
který byl dán po náročné a dosti nákladné
opravě(přestavbě) dopadl po čtrnácti dnech v provozu tak, že byl na odpis. Rozbitá a rozdrápaná okna, pořezané sedačky, vytrhané příčky z nosičů zavazadel a úplně zničený interier záchodů a umýváren. Vyčíslená škoda přesahovala 900.000 Kč. Viníci byli sice
známi, ale pro nízký věk třinácti let
nepostižitelní.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníVerča 2010-01-13 10:39
Potrestat rodiče, tohle všechno je o výchově, rodiče zaplatit škodu a ti smradi čistit počmárané vagony.
Ale o to nejde, nemusím sedět na nových sedačkách, záchody ve vlaku stejně nepoužívám, ale okna by vyměnit mohli nebo aspoň těsnění. Jela jsem opět z Olomouce do Prahy, v kupé jelo topení naplno, ale bylo to k ničemu, protože z okna tak profukovalo, že na mě padal občas i sníh a opět jsem seděla celou cestu v zimní bundě. A v létě naopak klimatizace by bodla.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # Ing.Josef Zdepa 2009-12-21 07:41
Zdravím žlutý mor.
Pane Paroubku,nedávno se mi dostala do rukou ročenka našeho národního železničního dopravce a ejhle co neuzřím,vaše jméno a docela vysoko na büroratickém postu. Copak copak ? Že by ste byl málo ohodnocen za vaši docházku do zaměstnání?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Nabídka zaměstnáníkebo 2010-01-02 23:14
Napsal jsem tady svuj nazor a Jan_curak jej smazal. Asi nesnese kritiku. Je to mistr sveta v kecech...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-12 23:32
A vy zřejmě v urážkách a vulgarismech!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: Nabídka zaměstnáník.voj 2010-01-12 22:14
To,co zde čtu,jsou slova skutečných exper- tů. Expertů na cokoliv mimo železniční do-
pravu. 90km/hod. se soupravou jejíž maxi-
mální rychlost povolená výrobcem je 117km/h. Tyto údaje si lze snadno ověříte
na stránkách železnic Velké Británie.
I tato rychlost není ta skutečná. Při určování povolené rychlosti pro každý vlak(druh vlaku, typ soupravy) je nutno přihlédnout k dalšímu: plynulé zastavení v zastávkách( zábrzdná vzdálenost), polo- měry oblouků, převýšení a další.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Nabídka zaměstnánílokalka 2010-01-18 00:52
řekl Jan Paroubek, provozní ředitel firmy RegioJet: „Tato vozidla mohou zkrátit jízdní doby na některých linkách až o 20 procent. Jejich hlavním přínosem je ale jejich maximální provozní spolehlivost a bezpečnost.“ Pane Paroubku jak chcete zkrátit jízdní doby na tratích u nichž je povolena provozní rychlost-př.100Km/h a vlaky na ní jedou max touto rychlostí.To budete rychlost záměrně překračovat,nebo v letním období osobně chladit kolejnice?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+7 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-01-18 19:09
ani bych se nedivil, vždyť jejich autobusy jsou v 90% opožděné, kvůli nesplnitelným jízdním dobám, a jezděj s tím jak hov*da
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # ing.Josef Zdepa 2010-04-13 10:05
Ahoj kluci žlutý,
Co ten ceník?
V tom ,aby se prase vyznalo!
Důchodci podle něj můžou jezdit jen "first class" :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-04-20 07:55
Ceníky se ještě upraví, vše je teprve na začátku. Vše má na začátku své "porodní bolesti".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: Nabídka zaměstnáníStříkačka 2010-04-21 16:46
Tak zejtra vyjíždí žlutá kraksna jo....uš mam spreje v pohotovosti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # To StříkačkaSafira 2010-04-22 16:42
Když je někdo *****ej ...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: To StříkačkaReActor 2010-04-22 22:42
proč jen spreje?
auta na přejezdech, padající stromy, vichřice, kroupy, bezdomovce, Mikeše s kladivama, ruplé koleje, pozasekaný dveře, zapadlá vyhýbka, požár hnacího vozidla, spadlé troleje (tam kde je), vykolejení soupravy, nahlášená bomba, selhání zabezpečovacího zařízení, porucha lokomotivy, spadlej most, sebevrah, nebo i všeobecně známá ztráta lopatky na uhlí

Né že bych to chtěl přivolávat, ale
Jančurovi jen přeju nějaké komplikace. Zvlášť by mě zajímalo jak by třeba řešil neschopnost jednotky... nemá sebou servis a musel by si urychleně pronajímat asi 810+010, nebo zastavit provoz. Nemluvě o škodě, kterou by musel zaplatit za pronajaté vozidlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: To Stříkačkalokalka 2010-04-23 01:25
Všichni normální lidi vědí,že má jen hubu plnou keců a chce vyrejžovat na úkor státu.Viděl jsem jeho nabídku a byla o 17%dražší než ČD,Teť si honí tričko tim,že tvrdí jak přetahuje na nejistou práci lidi od ČD.Mám kamaráda u ČD a nikdy by od jistého nešel.PS:vedlejšák u Jančury mu dráhy nepovolí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: To StříkačkaActor 2010-04-23 10:41
Díky za přínosný příspěvek, plně vystihující tvojí povahu - závistivý čecháček, který si zvyšuje sebevědomí na internetu, kde dokáže kecat kraviny každý - tipuji, že na veřejnosti se bojíš vynést jakýkoliv názor, ale internet je pro tebe a ostatní stydlivky naneštěstí bez tvrdé odpovědi pěstí... chudáčku, vypni počítač, zahoď agresivitu a běž si koupit už to lízatko, abys ho nezáviděl malým capartům
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-6 # RE: RE: RE: To StříkačkaActor 2010-04-23 10:43
PS: reakce na ReActora, nic proti námitkám lokalky
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: To StříkačkaReActor 2010-04-23 14:52
S počítačema dělám dost často a už nějakej ten pátek ten obor studuju.

S kýmkoli bych tuto problematiku prodiskutoval osobně a také ji diskutuju. Bohužel si nemůžu ale dovolit reklamu jako žlutý pán, který brečí kde se dá a hlavně na internetu. Proč nejde někam kde by mu taky mohl někdo vrazit?! A i kdyby mu někdo vrazil, tak by se zas rozbrečel a hned by to řešil v Bruselu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # RE: RE: RE: To Stříkačkalokalka 2010-04-23 16:30
Máš problém frajere hoď datum a můžem diskutovat mezi čtyřma pěstma,když jinak nedáš........Já uznávám,že rána pěstí je nejrychlejší prostředek jak vysvětlit někomu,že nemá pravdu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: To StříkačkaMatěj Vondřička 2010-04-23 18:27
Naprosto souhlasím, nechápu jak může garantovat stoprocentní přesnost spojů = spadne stom na trať, do kolejí skočí sebevrah atd...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # RE: RE: RE: To StříkačkaPavel Novák 2010-04-26 14:10
Slibovat může cokoliv. Už první dva dny provozu prokázaly, že vlaky včas nejezdily a nezvládly ani nápor cestujících. Dnes to sice bylo lepší, ale vlak ve dvě odpoledne do Ústí přijel s 25 minutama....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: RE: RE: To Stříkačkalokalka 2010-04-26 17:27
To je tak jako kdybych já šel dělat housky : úmysl mam dobrej,ale nic o tom nevim.To samý je s Jančurou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: To StříkačkaVojcek 2010-07-22 22:18
Pane Novák, a sdělil Vám někdo nebo zdůvodnil proč to zpoždění vlaku vzniklo?
Ptal jste se na důvod zpoždění Vy sám?
Jestliže ne, tak obviňujte sám sebe pro
lenost. Příčin zpoždění daného vlaku mohlo být několik. Provozní důvody: výluka, nehoda( do této kategorie patří i sebevrazi, střet na železničním přejezdu se silničním vozidlem, pád stromu na železniční trať), předjíždění
vlakem vyšší kategorie nebo upřednostnění jiného dopravce. Zvýšená frekvence cestujících(nástup a výstup
většího počtu osob než tvůrci jízdního
řádu předpokládali) je totiž velmi často důvodem ke zpoždění i vlaků ČD. Důvodem zpoždění bývají velice často i sami cestující, jedny dveře jsou málo fialové jiné zase moc duhové a oboje ponechá ten pán otevřeny- "on přeci nebude dělat dráze vrátného" tak se prodloužení pobytů na zastávkách musí promítnout do celkové jízdní doby toho kterého vlaku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: Nabídka zaměstnáníNadrazak 2010-04-25 10:47
Dobrý den, máte zájem také o studenty středních železničních škol? Byl byste oschoten nám poskytnout odbornou praxi ve Vaší firmě? Pokud ne, v tom případě nemůžete ČD konkurovat, protože se musíte zaměřit na budoucnost a nějak si ji zajistit a budoucnost jsme právě my.. Je sice hezké, že budete mít vlaky a dopravní cestu, ale pkud nebudete mít mladé zaměstnance, mco cestujících si asi neudržíte...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníJirkas 2010-04-25 20:47
Dobrý den pane nádražáku, nevím zda jste si toho všiml, ale ČD v poslední době hodně propouští a bude propouštět, aktuálně se zkoušel i projekt 6 vozů v četě 1+0 takže, aby jste měl pak kde pracovat. Pokud jste si nevšiml tak u SA pracují především mladí lidé a věřte, že na železnici jich každý rok nastupuje taky dost, pokud jim někdo nabídne minimálně srovnatelný plat jako u ČD určitě nezůstanou. Je sice pěkná oddanost některých zaměstnanců k ČD, ale všichni by se měli zamyslet nad tím, že na GŘ pracuje kvanta kamarádíčků, příbuzných a ti vědí o dráze houby a podle toho ji také vedou. Může se klidně stát, že až skončíte školu budete mít sice praxi u ČD, ale budete buď dělat na zkrácený úvazek a nebo budete dělat uplně něco jiného protože pro vás zkrátka nebude práce. Na GŘ se ovšem budou ohřívat stále ti stejní strýcové a jejich vnuci. Proč si myslíte, že není nikde zveřejněné případné volné místo které tam je a najednou je tam x nových lidí???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-04-26 06:45
Propouštělo se pár vlakvedoucích, kteří šli do důchodu. ČD nabízí po zvládnutí zkoušek i brigádníkům a patří mezi největšího zaměstnavatele. Chybí výpravčí a strojvedoucí, Viz program Čédés. Takže kdo chce dělat na dráze, tak se podrobí učení, které jim ČD samosebou zaplatí, a může vesele jezdit. O zaměstnaneckých výhodách nemluvě.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníseaman 2010-04-27 09:30
Nestačím se divit.ČD propustilo spoustu strojvedoucích do předčasného důchodu a teď jim teče do bot,tak se snaží nalákat lidi.Ty výhody o kterých píšeš mě málem roztrhly.Jaké to jsou?? Plně souhlasím s Luke.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-04-27 12:55
Režika, FIP, rekreace. Dále si ČD školí vlastní personál (respektivě dceřinná společnost DVI) a platí své zaměstnance za to, že se učí
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníJirkas 2010-04-27 20:01
Opravdu pár vlakvedoucích do důchodu? Je pravda že je nedostatek fírů. ale vlakvedoucích nadbytek, na brigády se samozřejmě bere, ale proč se dávají snížené úvazky? To nevypadá na nadbytek práce. Jinak k těm výhodám ty si myslím, že zajímavé jsou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnánílabutak 2010-05-03 09:31
U Čd pracuji a když jsem se chtěl dostat na firu bylo mi řečeno že musím mit minimalně maturitu tu si sice mohu u Čd udělat ale už není zadarmo a při rozvrhu mojích směn to ani nejde nemam volno ponděli až pátek leda večerní. Nepomohlo mi ani to že jsem dělal řidiče tramvaji kde jsem vozil také lidi a zaklady dražních předpisu jsou stejne a ty musi tramvajak taký znát. tak jestli mně ve student agenci vezmou na firu a udělaji mi kurz a nebude třeba maturita tak bych nad tim i začal uvažovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnánírudolf.black 2010-05-03 10:44
Bohuzel to neni vymysl CD a ani jineho doprovce. Pokud chces jezdit na draze regionalni ci celostatni musis mit maturu. Treba cukrar s maturou ma zelenou a ty clovek z provozu mas proste smulu. Jeste jednou moznosti je, ze s vyucnim listem muzes jezdit na vlecce a tri roky praxe na ni ti maturu nahradi. Tak zkus oslovit nejakeho soukromnika. Treba OKD dopravu ci nekoho, kdo provozuje prevazne vlecky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-04-26 07:23
Nestačím se divit. Pan Jančura ještě ani nevyjel na koleje (respektive zatím nemůže vyjet) a už má mít promyšlené takové programy? Nepříjde Vám to trochu stupidní se po prvním odježděném víkendu ptát zrovna na tohle? Až bude RJ jezdit nebo mít objednávky na dopravu, tak neřeknu ani slovo. Ale po dvou dnech ježdění mi tahle otázka příjde mimo mísu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Nabídka zaměstnáníPetr 111 2010-04-25 13:32
Dobrý den,
rozhodně vaší firmě fandím a věřím, že se budeme často potkávat na kolejích:) A s tím souvisí můj dotaz jestli budete jezdit i přes Brno?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: Nabídka zaměstnánídodousek 2010-05-09 14:48
Citace Petr 111:
Dobrý den,
rozhodně vaší firmě fandím a věřím, že se budeme často potkávat na kolejích:) A s tím souvisí můj dotaz jestli budete jezdit i přes Brno?

Když hejtmani je objednají ve všech krajích tak budou ve všech kraajích. Takže v tom případě i přes Brno
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníRADOSA 2010-05-31 09:42
fandím této firmě v autobusové dopravě udělala přelom na cesty používan jenom autobus této firmy ted jsem měl možnost použit i reklamní jízdu vlaku z Brna do Bořetic a spět je to obrovský rozdíl proti vlaků ČD věřím že zde budou tyto vlaky jezdit ale nebude to tak jednoduché se dostat na železnici
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Nabídka zaměstnáníAmádeus 2010-05-15 11:22
Zdravim všechny. A to bez antipatie vuči neuvědomilím pisálkum.Jsem obyčejný zákazník ČD a nerozumím ničemu z problematiky týkající se provozování dopravy na železnici,ale jedno mě je jasné. Soukromník,-tedy kdokoliv včetně pana Jančury má jistě jedno z mnoha pravidel. Zákazník je náš pán a druhé jistě je že, když se nebude řídit ekonomicky a férově, pak to je cesta po které jdou ČD. Ano, nevidí do toho,ale jako zákazníkovi který po ČD nechce nic co by nebylo nesplnitelné, pak mě nikdo asi nepřesvědčí, že ekonomika a férovost vůči zákazníkovi,je pro ně zásadní...!!!
Vemte si třeba cyklisti a sezonu, kdy je logické že se musí už od začátku počítat že někdo,- tedy ciklisti z těmi vlaky pojedou, obzvláště ti kdo si to místo po netu zarezervují. No a jsem si tím jistý, že pro soukromníka sezona nekončí, ten z tím počítá a když zjistí že se vyskytne nějaká ta chyba pak se z toho ponaučí jako jiný kdo má zdravý rozum a není jištěný monopolním statutem nebo státem...!!! Tak že ty slevy které u ČD zákazníci mají jsou kurevsky draze zaplacené...!!! Z toho všeho vyplývá že když na té trati po které jezdím,- a jezdil bych pravydelněji nebyt všeho co mě na ČD vadí,pak je jasné a jako jiný,až žlutáskové začnou jezdit,čím pojedu radši a to i když by cena měla být. stejná nebo o 10 až 20 kč vyšší...!
Protože, provozní problemy a jiné záležitosti z tím spojené je jedna věc, ale, neuvědomělé a lhostejné chování vuči zákazníkovy,-potažmo chlebodárci je z pryncipu přinejmenším neetické...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: Nabídka zaměstnánízákazník 2010-05-16 14:48
Citace Amádeus:
Zdravim všechny. A to bez antipatie vuči neuvědomilím pisálkum.Jsem obyčejný zákazník ČD a nerozumím ničemu z problematiky týkající se provozování dopravy na železnici,ale jedno mě je jasné. Soukromník,-tedy kdokoliv včetně pana Jančury má jistě jedno z mnoha pravidel. Zákazník je náš pán a druhé jistě je že, když se nebude řídit ekonomicky a férově, pak to je cesta po které jdou ČD. Ano, nevidí do toho,ale jako zákazníkovi který po ČD nechce nic co by nebylo nesplnitelné, pak mě nikdo asi nepřesvědčí, že ekonomika a férovost vůči zákazníkovi,je pro ně zásadní...!!!
Vemte si třeba cyklisti a sezonu, kdy je logické že se musí už od začátku počítat že někdo,- tedy ciklisti z těmi vlaky pojedou, obzvláště ti kdo si to místo po netu zarezervují. No a jsem si tím jistý, že pro soukromníka sezona nekončí, ten z tím počítá a když zjistí že se vyskytne nějaká ta chyba pak se z toho ponaučí jako jiný kdo má zdravý rozum a není jištěný monopolním statutem nebo státem...!!! Tak že ty slevy které u ČD zákazníci mají jsou kurevsky draze zaplacené...!!! Z toho všeho vyplývá že když na té trati po které jezdím,- a jezdil bych pravydelněji nebyt všeho co mě na ČD vadí,pak je jasné a jako jiný,až žlutáskové začnou jezdit,čím pojedu radši a to i když by cena měla být. stejná nebo o 10 až 20 kč vyšší...!
Protože, provozní problemy a jiné záležitosti z tím spojené je jedna věc, ale, neuvědomělé a lhostejné chování vuči zákazníkovy,-potažmo chlebodárci je z pryncipu přinejmenším neetické...

To je nejkrásnější komentář k celému článku bravo já taky si občas coby zákazník ČD připadám jako nejaký odpad
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # Ing.Josef Zdepa 2010-05-18 07:23
Opravdu nejkrásnější článek,který jsem tu četl.Češtinářům slejzaj nehty i chlupy z těla naráz. Jestli se v téhle diskuzi projevuje víc takových inteligentů tak to se nedivím,že je vlaku považují za odpad!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Ing.somebody 2010-05-21 17:47
tu nejde o to, s jakymi chybami to napsal, ale co napsal. A napsal pravdu. Coz je nekdy mnohem lepsi, nez se nekomu cpat do pozadi;). A to na nikoho nenarazim.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: Nabídka zaměstnáníTax 2010-05-18 23:03
Ing. — Josef Zdepa 2010-05-18 07:23, tak ty si to napravil, lingvista. Na dvoch radkoch tolka chyb !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # Zvažuji trestní oznámenílokalka 2010-06-28 01:09
Zvažuji trestní oznámení na Regiojet za soustavné poškozování dobrého jména státu v zahraničí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # Tady máte jeden holý fakt!!!!Gargule 2010-06-30 00:52
Rychlíky provozují nyní výhradně České dráhy, které mají od loňska s
ministerstvem desetiletou smlouvu. Slamečka do ní ale prosadil klauzuli,
podle které lze každý rok ze smlouvy vyjmout 15 procent výkonů.

Ministerstvo dopravy jako objednatel platí za rychlíky čtyři miliardy korun ročně!!!!!!!

Proto mu jde hlavně o rychlíky hochštaplerovi......
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # taky holý fakt :-)ReActor 2010-06-30 14:12
RJ nyní platí měsíčně za 2 polovytížený Desira 10mega/měsíc, přitom na 1 rychlík by bylo potřeba průměrně tak 3 desira tj. 13m/měsíc, pokud by měly vypravovat tolik R vlaků jako ČD (průměrně 429/den) potřebovali by zhruba 54 třídesirových souprav.(jedna souprava stihne 8x R, přehnané že :-)) pak už jen násobilka 54*13*12(počet souprav*náklady na jednu*měsíců v roce) a výsledek je 8,424mld/rok !

Proč? Pronájem jednotek, pronájem dopravní cesty, žádný majetek na železnici. Pokud nahlédnete třeba k Viamontu, tak na některých tratích jezdí po vlastních kolejích. Co pronajímá RJ zpětně železnici?... nic
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: taky holý fakt :-)Vojta 2010-07-01 21:45
Pronájem jedné jednotky Desiro Classic stojí 20 tis. denně! Říkal mi to jejich strojvedoucí.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: taky holý fakt :-)ReActor 2010-07-02 14:15
a pronájem železniční cesty? Zde se neplatí paušál za trať, ale za hmotnost vozidla(přesněji hmotnost na nápravu), které je po dané trati přepravováno, platí se vždy za Km. Dále údržba, zaměstnanci, vedení (ČD by mohlo vyprávět), palivo (a Desiro zrovna nežere málo) :c)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: taky holý fakt :-)Vojcek 2010-07-22 21:30
Ano, vedení je totiž tou největší položkou
ve výdajové kapitole ČD. V jedné kanceláři
sedí dva úředníci(pracovní náplň neurčena) a v sousední kanceláři jim třetí dělá vedoucího. Doklad o tom, jak je to velmi snadnéje zde. V roce 1985 bylo na Ministerstvu dopravy ČSSR zaměstnáno cca 550 osob( včetně uklízeček a údržby). V této době ještě GŘ ČSD neexistovalo.
Dnes má GŘ ČD cca 700 úředníků s pracovní náplní utajenou někdy i před nimi samými. Vidíte ten markantní rozdíl mezi VČERA a DNES ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Nabídka zaměstnánílokalka 2010-06-30 00:54
:-x
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: Nabídka zaměstnáníthemen17 2010-07-03 09:24
Bylo by dobrý,kdyby to Student Agency vyšlo.Mám železniční školu,chtěl bych jezdit jako Průvodčí a u ČD nemám šanci se prosadit.ČD zaměstnává samé nekvalifikované lidi,hlavně na GŘ apod.Proto se není čemu divit,že ČD je tam kde je.Lidi co v tom maj praxi a rozumí tomu,tak ty nezaměstnaj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-07-04 07:49
themen17: Rozumím. Také bych chtěl jezdit jako průvodčí. Kvalifikovaný sice nejsem, ale mám k tomu dost velký vztah. Jen otázka - jaktože pro Vás není šance se u ČD prosadit?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníVojcek 2010-07-22 21:02
LUKE, přečtete-li si příspěvek od themen17
ještě jednou velice pomalu a budete nad tím
textem trochu přemýšlet, bude vám vše jasné. K dokreslení celého si ještě můžete připomenout výrok p. Jaromíra DUŠKA na
adresu MD a GŘ ČD.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-07-23 06:13
Vojcek: Přečetl jsem si to pořádně už předtím. Jen jsem chtěl znát konkrétní osobní názor.
A k výroku p. Duška - bohužel jej neznám. Můžete ho sem napsat?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníReActor 2010-07-25 09:29
jen k zaměstnancům:
RJ zaměstnává místo vlakvedoucích autobusačky, které nemají žádné zkoušky ani patřičná vzdělání. A místo zkušených strojvedoucích zaměstnává drážní důchodce a lidi, co byli od ČD vyhoženi.

Výrok pana Duška byla skutečně perla :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-07-26 17:09
To, že zaměstnávají na RJ stewardky autobusu chápu, proč by pro prozatimní projekt hledali nějakého stálého dražního zaměstnance? Až se provoz rozjede mezi Prahou a Ostravou, pak ať jezdí průvodčí jako takový. Prozatím v tom problém nevidím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Nabídka zaměstnánífjanta 2010-07-04 21:47
Fandím RegioJet a.s. - ať to dotáhnou do úspěšného konce
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: Nabídka zaměstnáníthemen17 2010-07-10 08:39
Luke: Protože ČD jsou pěkně na prd.Jak jsem psal už minule ČD si spíše nabírá nekvalifikované lidi a o ty kvalifikované asi nemá zájem,protože kdyby měla tak už dávno jezdím a mnoho dalších by jezdilo taky..ČD si pořád stěžují jak jsou finančně na tom špatně,ale na přestříkání vozů a na plat ředitele ČD stále je,takže ČD asi v krizi nejsou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Nabídka zaměstnánístrejcekms 2010-07-12 12:46
themen 17 - tak přestříkávání vozů, jak tvrdíte se dělo i před najbrtem, jen se dělalo na zeleno a dělalo se v rámci periodických oprav a nebo při nějaké větší opravě - údržbě. Tam nenarůstá objem peněz na lakování vozů (to může říci jen člověk co o provozu neví vůbec nic-"kvalifikace"). Jen se ty vozy co by se přelakovali na zeleno bílo přemalují do najbrta, stejně jako se v Plzni přelakovali všechny tramvaje z "Pražské" červeno krémovou na žluto šedou (POSTUPNĚ)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Nabídka zaměstnáníGarkill 2010-07-13 12:59
Je mi jako zákazníkovi zcela jedno kdo provozuje vlakovou dopravu.Včera jsem poprvé jel RJ a jsem nadšen.V tom parnu vláček pěkně klimatizován,čisto, příjemný personál.A levněji a včas jsem se dostal domů.To se mi u ČD nestávalo.Takže já si teď budu vybírat spoje RJ.Jedna stížnost na ČD-když jsem se v Plzni ptal na nejbližší spoj do Domažlic s klidem mi sdělila vlak RJ a i prodala jízdenku-která ovšem v RJ neplatí.O tom se mi jaksi pozapoměla zaměstnankyně ČD zmínit a já vlakem cestuji jen zřídka,takže jsem netušil že jí doporučený spoj je RJ.Docela "férové jednání ČD,že???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: RE: Nabídka zaměstnáníLuke 2010-07-13 20:44
Taky se chystám na cestu s RJ. Ale férové jednání ze strany ČD - RJ byl první, kdo do světa křičel, že "dopravci si musí navzájem uznávat jízdné".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: Nabídka zaměstnáníWojta-ČSD 2010-07-26 19:27
Já osobně velmi fandím RJ a jsem velmi rádže se koneně někdo rozhoupal ktomuto kroku.Ale k věci:z některých komentářů se mi dělá opravdu šouflo!!!Ono se to krásně kecá ale skutek utek!!!Pane Jančuro již jenom podle toho jaký jste kdysi udělal krok ke zlepšení busů Vás opravdu odbivuji ale opravdu nevím jestli u lidí dostane-te stejnou odpověď prostě ČD již dávno odělili lidi od dráhy a nevím jestli se Vám podaří alespoň v některém směru je zase vrátit.Já Vám věřím a je mi čest (bude) jezdit ve Vaších vlacích.Děkuji moc.S podravem Váš fanda
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: Nabídka zaměstnáníWojta-ČSD 2010-07-26 19:30
Ps. v budoucnu bi mě bylo ctí dělat ve Vaší společnosti
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: Nabídka zaměstnánístew 2010-08-03 23:43
Také mi bylo ctí pro Radima Jančuru pracovat.... větší chybu už bych v životě neudělala... ale chybama se člověk učí... možná vlaky budou chvíli fungovat. Nesmí si najít lepší zábavu a začít na to sr.. jako na busy!!! Zvenku huj a zevnitř fuj!!! Radim umí akorát hezky mluvit, ale zeptejte se zaměstnanců jak se v SA pracuje??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Vložené komentáře vyjadřují názor pisatele, společnost RegioJet a.s. nenese odpovědnost za zde zveřejněné názory. Nevhodné nebo urážlivé příspěvky mohou být vymazány.


Bezpečnostní kód
Obnovit