Žluté jaro na železnici se Student Agency PDF Tisk Email
Napsal Jan Paroubek

Student Agency a společnost RegioJet si v rámci své jarní kampaně pořídila dvě krásné moderní vlakové soupravy Siemens Desiro Classic a připravila pro cestující na mnoha tratích mimořádné vlakové jízdy.

Žluté vlaky budou letos na jaře vozit cestující ve všední den denně do práce, o víkendech na výlety, festivaly a za zábavou. Zpáteční jízdenka z libovolné stanice bude stát pouhých 5 korun.  V průběhu měsíců dubna až července se žluté vlaky objeví téměř ve všech českých krajích. Všichni lidé se tak bude moci na vlastní oči přesvědčit o tom, jak kvalitní a komfortní vlakovou dopravu mohli mít, kdyby jejich krajští hejtmani loni na podzim postupovali v souladu se zákonem a nezrušili výběrové řízení na dodavatele regionální železniční dopravy.


Student Agency chce svojí jarní kampaní českou veřejnost znovu upozornit na katastrofální poměry při zadávání veřejných zakázek na železnici, kde se před očima nás všech sypou miliardy korun zbytečně do černé díry jménem České Dráhy.

Prvním vlakem RegioJetu pro širokou veřejnost bude vlak z Děčína do Krupky po takzvané Kozí dráze.
Vyjede v sobotu 24.4.2010 v 9 hodin z děčínského hlavního nádraží.

Vlaky na této trati budou jezdit víkedy 24-25.4. a 1.-2.5. každé dvě hodiny podle následujícího jízdního řádu.

 

Ve všední dny jsme pro vás připravili přímá spojení mezi  Ústím nad Labem a Litvínovem. Budete si tak moci poprvé vyzkoušet, jak by denní dojíždění do práce, do školy mezi těmito městy vypadalo bez přestupování.

 

V dalších krajích našich železničních služeb budete moci  využít v Olomouckém kraji mezi Olomoucí a Uničovem, v Jihomoravském kraji v okolí Brna v Plzeňském kraji na trati z Plzně do Domažlic.

Přílohy:
SouborPopisDatumVelikost souboru
Stáhnout tento soubor (RegioJet v Ústeckém kraji_updated.pdf)RegioJet v Ústeckém kraji_updated.pdf  227 Kb
 

Komentáře a dotazy k produktu  

 
+1 # RE: První vlaky RegioJetOndřej Kubart 2010-04-07 18:53
Proč jenom do Krupky,proč ne až do Oldřichova?A cena?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: První vlaky RegioJetTomyoto Palishikawa 2010-04-09 23:43
Co jsem se dočetl, tak ta cena bude buď jen symbolická nebo žádná. Ten článek byl vydáván 1.4. na stránkách idnes.cz . Otázkou je, zda-li se tomu dá věřit.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: První vlaky RegioJetkobra11 2010-04-30 23:17
stojí to 5 kč
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-24 # RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-08 10:16
Ještě se prý neví, jestli bude cena symbolická, nebo uplně zadarmo.

Já jsem stejnak na tu šaškárnu zvědavej. Nejdřív, že se koupí, teď pronajmou

Důvodů si může Jančura vymyslet spoustu:
--> Drahý pronájem dopravní cesty
--> Dopravní cesta bude bude Dessirama nesjízdná
--> Dělá to jen kvůli tomu aby vyhrál u soudu

Ale jak chce na tom vydělat 22miliard nevim...

Taktika SA: reklama, reklama, reklama... ne proti korupci, ale pro sebe
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+9 # RE: RE: První vlaky RegioJetCarlos 2010-04-09 12:27
Citace ReActor:
Ale jak chce na tom vydělat 22miliard nevim...

Taktika SA: reklama, reklama, reklama... ne proti korupci, ale pro sebe :-)

To je opravdu mrzuté, že se Vás pan Jančura nezeptal, jak to správně řešit, jak na tom vydělat.
Řekl bych, že jde o jeho peníze, takže Vám to může být šuma fuk. A že dělá reklamu? Probůh, a proč by ji za své nedělal? Kam jste psal, když slavní oranžoví hejtmani honem podepsali s ČD molochem desetiletou smlouvu, jenom pár dnů před povinností vypsat výběrová řízení? Pan Jančura utrácí svoje peníze, hejtmani utrácejí peníze, které nám nejprve vytahali z kapes.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-21 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetJose 2010-04-09 13:36
A proč to nemohli hejtmani udělat, když to bylo legální ? Jančura taky hleddá mezery v zákoně a zneužívá je. Ať si nejdřív vyndá trám z oka, když chce tahat třísku z oka jiného !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetCarlos 2010-04-09 14:10
Já snad někde píšu, že to nemohli udělat? Jen se pozastavuji nad tím, že jako správci společných peněz (ne jejich vlastních) podepsali tak velkou smlouvu pár dní před tím, než se totálně změnila pravidla hry, která jim už neumožňují blahosklonně ukázat na toho, komu dají kopici peněz ze společné (nikoliv svojí) kapsy.
A teď, prosím, podrobněji a konkrétně něco k tomu trámu pana Jančury, to mě zajímá?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetGebpali 2010-04-15 07:59
Můj Bože, ještě tady citujte bibli. Já si myslím, že Radim Jančura udělal dost proto, abych se nemusel cítit jako v CCCP, ale ve vyspělé zemi, když chci někam cestovat. Důkazem toho jsou jeho žluté autobusy a jejich komfort. Nevím proč operujete dírami v zákoně a podobnými nesmysly, prosím Vás, nejste náhodou hejtmanem???
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: První vlaky RegioJetlisakcz 2010-04-14 12:44
No možná je zrovna výhodnější je pronajmout... taky bych nekupoval vlaky kdybych je chtel jenom na reklamu a ne trvalej provoz jak to melo být dřív.... ale rozhodně bych radsi viděl na českých kolejích vlaky regiojet než ČD... možná bych jezdil víc vlakem... a myslim že kdyby vlaky regiojet jezdili jezdilo by s nimi i vic lidi než takhle když mam jet autobusem tak taky radsi jedu StudentAgency než ČSAD už jenom to pohodlí o službách během přepravy ani nemluvě
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: První vlaky RegioJetriccid 2010-04-19 12:38
jestli by se v budoucnu staral o technický stav vozidel tak jako se stará o autobusy, dle hesla, pokud to má papíry že je to v pořádku tak je to v pořádku tak potěš pánbů....
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: První vlaky RegioJetlokalka 2010-05-11 04:37
Já nevím proč se všichni tak čertíte,celé to Jančura dělá jen kvůli lukrativním rychlíkům.On kvůli vašim krásným očím nenasadí v kraji 500 Desir,která mu zničí ráno školáci-jemu jich bude stačit 20 a 6X denně.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: První vlaky RegioJetslanour 2010-04-09 15:46
Já nevím proč se tady někdo zastává drah a hejtmanů Jančura to dělá za své narozdíl od drah keré za naše peníze a dotace malují "najmrdy" na všecko co jezdí eště kdyby tak ten komfort byl vidět...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-29 # RE: První vlaky RegioJetBurda 2010-04-09 18:02
Jo a pan Jančura se předvede jak je hezkej, že to umí jezdit za svoje. Ale on by dotace nepožadoval že ne? V LBC kraji požadoval dokonce víc než ČD. Bohužel lid český je bezedně *****ý
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: První vlaky RegioJetCarlos 2010-04-09 20:26
Nikde jsem neslyšel pana Jančuru říkat, že by k provozu vlaků nepožadoval dotace. Vy ano? Kde? A kde se, prosím pěkně, dočtu o tom, jak to bylo v LBC kraji?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+13 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetVladiczeK 2010-04-14 12:09
Zajímavé, jak tady všichni (dle mého odhadu povětšinou zaměstnanci ČD) pokládají nějaká chmurná podezření a desinformace (jakoby nechtěl dotace, v Liberci chtěl víc, trámy v oku atd.), ale při konkrétním dotazu vše zůstává bez odpovědi... Jenom nevím, jestli to je opravdové přesvědčení těch lidí, že ČD to dělají nejlíp a pan Jančura (jeden z nejúspěšnějších podnikatelů v ČR) je prostě zloděj, nebo tady ty chmury chrlí někdo záměrně po vzoru mediálního oddělení ČSSD. Necháme se překvapit, co se tady ještě objeví
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: První vlaky RegioJetOndřej Kubart 2010-04-09 18:02
No nato,že to má jet za 14 dní a ještě nemáte jízdní řád a ani nevíte kolik si za to řeknete.Chovat se takhle ČD tak budete první,kteří to budou kritizovat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: První vlaky RegioJetTomáš Valenta 2010-04-10 09:35
Co takhle si otevřít knižní jízdní řád SŽDC tratě 132 (www.szdc.cz/.../knizni-jizdni-rady-09-10.html) a potom si kliknou zde v norním menu na položku Tarif a dle kilometrů si najít cenu?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 09:42
Právě jsem to našel i na těchto stránkách. Takže beru názor zpět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetKarel 2010-04-11 19:53
Jízdné bude 5 Kč za zpáteční cestu kamkoliv na daném úseku trati. To je přeci skvělá cena! Moderně, kvalitně, bez dotací a přitom tak levně! To ČD nedokážou...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+9 # RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-11 20:25
To ČD nedokážou...

Tohle jízdné je patrně jen proto, že to jsou reklamní vlaky a jedná se o prezentaci. Ale je to fajn, o tom žádná.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+8 # RE: RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-12 07:24
nedávno například 1kč za zpáteční jízdenku Milovice - Praha
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 09:35
Těším se na první vlak RegioJetu. Ale taktéž mne zaráží, že ještě nemáte dořešeny ceny. Nezbývá mi než souhlasit s Ondřejem Kubartem - v tomto má naprostou pravdu. Vám přeji úspěch při prvním těžkém startu. Držím palce.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-9 # RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-10 09:43
Koukám na nové články, kde radši zrušili diskusi. Úžasný tarif, který je až na 120km levnější o 5Kč. A takovou trať ani RJ pronajatou nemá.

Pokud vlastníte In-kartu jste v ,
Traťové jízdenky? nechte si zdát !
Nějaký IDS? Spolupráce s jinými dopravci nulová.

SPPO:
Doslova překopírováno od ČD, jen se to "ČD" změnilo na RJ, čekal jsem aspoň návrat jízdného za zpoždění vlaku.
Nebo aspoň bezplatnou přepravu z5, když mi ujede přípoj (a jak je tomu u ČD)

Jízdní řád: nejlepší článek :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 09:45
Tak nejde o délku tratě. To je zřejmě jen ilustrativní do 120 km (stejně jako u ČD). A pokud budu používat In-kartu, nakoupím doklad u ČD a pojedu s RJ.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-10 10:01
to Vás chci vidět :c) S délou tratě jsem to tak nemyslel. Myslel jsem to jako, že ani těch 5kč neušetříte.

Vážně se obávám, že In-kartu použít nepujde. Nehledě na to, že průvodčí vám ve vlaku bude mimo jiné kontrolovat i kreditor SA.

Doklad ČD bude platit pouze ve vlakách ČD. A doklad RJ zase jen v RJ. Ale existuje něco jako tarifní svazek, domluvy mezi dopravci. To umožňuje například koupit na jeden papírek jízdenku z Ustí nad Labem do Mariánských Lázní i přes to, že v úseku Karlovy Vary-Mar.Lázně jezdí Viamont. Pak si to dopravci rozdělí. Samosebou, že ná ten úsek SD vám nebude započítána sleva z In-karty.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 11:37
Na těchto stránkách se píše, že dopravce musí uznat jízdné jiného dopravce, takže se podle toho řídím. Ale samozřejmě - domluvy mezi dopravci musí vzniknout. Abych to upřesnil - řídím se myšlením "průměrného českého člověka". Je jasné, že to bude muset vzniknout. Ale je to psáno zde na stránkách, tak to byl i trochu předpoklad.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: První vlaky RegioJetLucky 2010-04-11 14:23
Dá se předpokládat, že tak jako jsou kreditky na autobus, bude něco podobného i na vlak a ani to nebude za 990 na tři roky ale zadarmo, takže si strčíte do peněženky ještě jednu kartu a vyřešeno.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-11 15:50
Předpokládat se to dá. Ale zatím jen předpokládat. Mi osobně by nevadilo zaplatit za kartu u RJ. Když bude cena příznivá, tak proč ne.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: První vlaky RegioJetTomáš Valenta 2010-04-10 10:02
A on má RJ snad nějakou trať pronajatou? Ostatně ani ČD nemají žádnou trať Nevím proč by měl RJ uznávat In-kartu, v Plzni vám taky dopravní podnik neuzná Opencard nebo Pardubickou kartu! V případě, že by v budoucnu RJ vyhrál soutěž na vlaky provozované v ZDO, tak by si uznávání dokladů měl pohlídat objednavatel - kraj a spolupráce s IDS by byla 100%, jelikož je zřizuje kraj. Vzhledem k tomu, že v nejbližším čase nebude RJ provozovat pravidelnou dopravu, tak ani nemá moc smysl na dva víkendy vytvářet traťové jízdenky, nebo vy byste si jí snad koupil?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-10 10:13
Pak se nedivme, že nevyhrál výběrová řízení. In-karta je až moc rozšířená. Když jsem si s ním psal, tvrdil, že by byl hloupí,kdyby in-kartu neuznával. Je hloupí.

In-karta je lepší jak studentská karta na dojíždění do školym pokud si zakoupíte čtvrtletní jízdenku. (s studentskou nemůžete)

Pokud myslíte železniční konkurenci jako prostředí, kde se dopravci vyřazují tím, že se navzájem neuznávaj, nebo netolerujou na úkor cestujícího, tak vaše názory chápu.

Obávám se, že tento tarif nebude platit pro jízdenky na vlaky, které budou jezdit jen 14dní. Tam bude symbolické nebo zadarmo. Tento tarif má počítat s budoucím uplatněním, kde by měly traťové jízdenky určitě být
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-8 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetTomáš Valenta 2010-04-10 10:37
Nemohl vyhrát někde, kde ani vyhrát nešlo. (bez Liberce)

Fígl s In-kartou měl spočívat v tom, že obyčejné jízdné RJ bude stejné nebo dosti blízké zákaznickému u ČD, což se ale nenaplnilo
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetReActor 2010-04-10 11:01
o tom by se dalo polemizovat. RJ posílalo svoje nabídky do více krajů, kde je hejtmani vyhodnotily jako nesplnitelnou a bez základních prvků jako jsou:
-nebyla to komplexní nabídka
-odmítnutí jít do tarifních svazků nejen s ČD (to nevim jistě, ale vypadá to tak)
-nevlastní ani jeden vlak

na základě toho nemuseli vypisovat výběrová řízení.

In-karta toho nabízí mnohem víc a dává 25%slevu, SA jen 20%. O dalších výhodách jako e-liška, slevy u partnerských prodejců, jízdenkách v zahraničí. Toho se asi nikdy u SA nedočkáme.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetTomáš Valenta 2010-04-10 11:42
Otázka jestli kraje požadovali zpočátku komplexní nabídky, ke konci již byly vytvořeny vetší provozní soubory pro více tratí. Kdyby vlastnil alespoň jeden vlak, tak by se to změnilo? Mohl si koupit nějakou menší lokomotivu z vlečky, ale co s ní? Jen aby měl vlak? A kupovat do zásoby osobní vlaky tak to snad nemohl nikdo očekávat, to by musel opravdu krást Reference by se hodily, jistě jeden z důvodů proč se dělá tato akce.

Zákaznické RJ je sice jen 20 % z obyčejného RJ, ale to je o cca 5 kč levnější než obyčejné u ČD.

Neví někdo o jaké Desiro se bude jednat, jestli bude pronajaté od Angel Trains, Arriva či DB?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetturista 2010-04-11 16:08
Jediná rozumná cesta je, aby byl tarif jednotný pro celou zemi, i když dopravu provozují různé firmy - jako ve Švýcarsku. Jinak v tom bude a) nepřehlednost pro cestujícího b) dražší při více přestupech, protože 3 krátké jízdenky stojí víc než jedna dlouhá. Ale obávám se, že to našim politikům dosud nedošlo.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-11 16:14
Ano, to by bylo fajn. Právě proto jsem to zmiňoval, že když koupím jízdenku u jednoho dopravce, tak by bylo fajn, aby mě namísto určení dovezli třeba oba, když bude v jednom místě provozovat vlaky ten a ve druhém místě onen. No a je to napsáno i na těchto stránkách. Protože pokud budu muset na jednu jízdu kupovat tři lístky, tak mi to příjde dost ujeté.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-6 # RE: RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 11:43
Pokud myslíte železniční konkurenci jako prostředí, kde se dopravci vyřazují tím, že se navzájem neuznávaj, nebo netolerujou na úkor cestujícího, tak vaše názory chápu.

Přesně toto jsem myslel. Mám dojem, že to je současný problém na polských železnicích.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-10 11:39
Samozřejmě v rámci železnice.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: První vlaky RegioJetFandík 2010-04-10 11:11
Nebylo by špatné udělat jednotlivé tarify určené státem a nebo krajem.Mě se líbí třeba týdenní ČD net.Kde můžu za málo peněz cestovat celý týden vlakem.To bych u RJ neměl.Ale fandím jim.Chtějí nám dát větší kulturu.A ČD s regionovama nevím nevím.Elefanty se jim ale povedli.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: První vlaky RegioJetLWQ 2010-04-11 18:20
Citace Fandík:
...Elefanty se jim ale povedli.


I sloni maji velike mezery a nedomyslenosti - co se da delat, kdyz se zase u nas v CR ucime vyrabet elektricke jednotky, loko, autobusy ... :-/
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # Chjo...LWQ 2010-04-11 18:19
Radsi kdyz byste se snazili fandit konkurenci na kolejich misto typickeho ceskeho "remcani nad pivem" !!! Skoda dal psat. Zvlaste reakce na "Reactora" :-/

Doufam, ze to RJ a panu Janciroj vyjde a drzim pesti !!! Hodne stesti a ackoliv sidlim v Praze, prijedu se za tyden svest a kozi drahu za tu petikorunu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-5 # RE: Chjo...Luke 2010-04-11 20:23
Pak poreferujte. Já bych se jel podívat hned, ale mám to přes celou republiku.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # RE: První vlaky RegioJetPavelP 2010-04-11 19:32
Ja doufam, ze se ukazou i v sidle RJ a tesim se, ze se s nima budu moci z Brna svest :-).
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: První vlaky RegioJetJirkaš 2010-04-11 20:47
NEchápu tatary kteří se zastávají ČD. Pokud by jste se trošku zamysleli tak se podívejte co dělá, zaměstnancům nalili do hlavy, že Student agency nemá vlaky ani zaměstnance tak přece nemůže jezdit, málokdo si ale uvědomí, že asi nemůže SA koupit vlaky a vzít na ně zaměstnance když zatím nemá kde jezdit. Zkuste se podívat co dělá ČD, aktuálné renovace vozů, vyndáme pár sedaček, strčíme tam pár dělníků kteří tu špínu přestříkají pistolema a pohoda hodíme tam náleku renovace dokončena. To že někde sem tam čouhaj šrouby, sedačky jsou za chvíli špinavý to už nikdo neřeší. Lidi zamyslete se už konečně kam tečou peníze a proč jsou konkurenčí společnosti bojkotovány, je to jen a jen proto aby se nezjistilo že to jde i jinak. Proč nedali SA alespoň jednu trať na zkoušku a sváděli to na vše možné??
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: První vlaky RegioJetLuke 2010-04-12 07:10
Jsem taky pro. Nedal bych ale jednu trať, dal bych celý kraj.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # mýlíte sealik55 2010-04-25 14:28
SA mohli získat trať na zkoušku - v Libereckém kraji. Avšak z výběrovýho řízení vycouvali, takže trať nakonec vysoutěžila Arriva ;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: První vlaky RegioJetJan Málek 2010-04-12 20:05
Doufam, ze se budu moci nekdy svezt z Bruntalu do Male Moravky. Bylo by to krasne. CD jiz dlouh nejezdi
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Trať 312 a její provozJan Král 2010-04-13 08:13
Na trati Bruntál - Malá Morávka byl provozu pravděpodobně zastaven z důvodu horskému klimatu, který působí na stav trati a její složitější údržbu.
Provoz zde byl neekonomický hned ze dvou důvodů.
1. Stanice Malá Morávka je dosti daleko od sjezdovek či jiných atrakcí
2. V podobné trase jezdí autobusy spol. Veolia Morava, a. s., které plně nahrazují spoje na této trati, tyto Bus jedou z Bruntálu od žel. st. a končí v Karlově Studánce, což znamená že jedou přes Malou Morávku, rozc. Hvězda odkud jedou spoje směrem na Praděd.

Prozatím na této trati jezdí občas motorový historický vůz M. 131 "hurvínek" z Krnova. Nejbližší jízda je někdy v květnu.

Možností většího využití této lokálky by byli návazné skibusy či cyklobusy směrem na Ovčárnu, které by byli cenové zvýhodněny cestujícím s platnou jízdenkou na této trati.

Ještě tak před rokem zde jezdily asi 4 páry vlaků a to o sobotách a nedělích mezi květnem až říjnem.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # Důchodcovský ombudsmanPavel Ján Buvala 2010-04-13 05:26
Nebudu chybět ale až v máji; ŽEL. Pošlete mi stručně slevy po důchodce - jsou li.
Zároveń : mám kreditní jízdendku SA; mám slevy na ČD I-nzákazník důchodce. Jsem IT dědek. KOLIK budu platiti???
GRATULUJI VÁM, přátelé! A po našom: Šťastnú cestu, priatelia!
aj www.vlaky.net tam budúúúú !
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # jízdní řádRudolf Rosa 2010-04-13 08:59
Na ŽelPage mají už od včerejška jízdní řády, prý jsou přímo od RJ a jsou oficiální. Není mi jasné, proč tady stále nejsou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-04-13 16:53
Neviděl jsem žádné cenové akce.Třeba celodenní jízdenka,měsíční....atd
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyMartin Freitl 2010-04-14 09:52
Musím se dosti smát příspěvkům, které tu jsou a kterými hájíte barvy ČD...Monompol, který tu maj atd.. Vždyť se vůbec nechovaj ekonomicky!! Jejich slavná in-karta (jejíž heslem může být "nechcem slevu zadarmo") je úplně k ničemu...hlavně, že na to abysme měli např. studentskou slevu musíme mít další doklat...jednosměrná jízdenka se na ní nahrát taky nedá...takže úspora k ničemu a vyhozené peníze za system, který mohl být daleko promyšlenější...

Takže fandim RJ, vždyť podívejme se na autobusy s jakou jezdí úspěšností...je vidět, že firma je vedená podnikatelským duchem...Vźdyť, kdyby RJ dostávala ty samý dotace jako ČD, tak si tyto peníze může dovolit daleko víc!! A teď když chce provozovat na své náklady "reklamí dopravu" aby bylo zcela jasné, že to jde, tak tu jen útočíte na její barvy tím, zda dokáže nabídnout výhodné jízdné... KDYŽ MÁTE STÁLE NĚCO PROTI, TAK SI JEZDĚTE SE Z******** ČD. Zcela jistě vím, že RJ dokáže být na 100% lepší, protože to je podnikatelský projekt a ne jen vyděračský státní podnik..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-14 15:48
Tako tady jsem se zasmál zase nejvíc já :-D

In-karta = skvělá věc
mě se to třeba hodí, jezdim do školy
Čtvrtletní jízdenka:
3700,- (Čermná nad Orlicí - Hradec Králové hl.n.)
s In-kartou:
2775,- (4*925 - 330... ušetřim jen 3370 za rok)
--->Počítám jen jízdu do školy, na další cestování mám hodně slušnou slevu a další nabídky
---> a je to furt levnější než kupovat studentské jízdné každý týden a nahraju si to jízdenku

Díval jste se na tarif SA?! doporučujem si vypočítat třeba cestování do práce bo školy. To je přece nejčastější způsob dopravy

To, abyste nejezdil vlaky ČD Vám zakazovat nemůžu. Tak jen doufám, že máte to "štěstí" a bydlíte na kozí dráze.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyMartin Freitl 2010-04-14 16:50
A dostává SA dotace v takový míře jako ČD na stejných tratích?? NEDOSTÁVÁ!! Takže až bude mít tolik peněz, jako maj ČD, tak je využije ještě daleko lépe!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLukes.2002 2010-04-14 17:30
Nedostává? když se tedy tolik orientujete v těchto dotacích tak mě seznamte s počty dotací na určité trati? ČR dotuje tratě a ne firmy, to je rozdíl...pokud SA získá nějákou trať a bude na ní mít teoreticky větší ztráty tak se dotace jemu ještě zvýší. Ale tohle vše nemůže NIKDO soudit dokud se tak nestane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-04-19 21:20
Vy to víte jistě, že SA ty peníze lépe využije? Co když ne?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-19 23:17
Asi jste příliš mlád a nepamatujete situaci v autobusech před nástupen Jančury. Samozřejmě to neví nikdo jistě, ale jisté je to, že pokud se to nezkusí, tak se to nikdy nezjistí. BTW, v Japonsku to funguje :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-20 06:47
Ale nefunguje to v Itálii, Německu, Rakousku, Polsku a dalším nám bližším zemím, kde je železniční konkurence přibližně jako na naší úrovni
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-20 07:19
A to znamená co? Podle mne jediné: cesta zemí, které jste vyjmenoval, není ta, kterou bychom se měli ubírat :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-20 10:08
Ale ty dráhy v těch zemích fungujou dobře. Mají moderní vlaky atd. A je tam jeden dopravce (až na výjimky).
Měli by jsme se tedy ubírat podobnou cestou. Tj zvýšit dotace dopravci, čehož se dokázalo 10tiletými smlouvamy. Výsledek je již vidět a kultura cestování vlakem stoupá. ČD modernizují a objednávají nové vlaky ve velkém.

Japonsko je na tak vyspělé technologické úrovni, že bych se nedivil, kdyby se tam železnice nemusela vůbec dotovat a bylo by to úplně o něčem jiném. Ještě si zkusim zjistit, jestli je v Japonsku konkurence, ale vzhledem ke komunismu pochybuju.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-20 10:49
Je otázka, kdy budou pro monopol dotace dostatečně vysoké. Obávám se, že nikdy, monopolní dopravce si vždycky najde důvod, proč potřebuje víc. Argument, že na to dohlédne stát na mne ani nezkoušejte :)
Nevím, zda jsou JP dráhy dotovány, fakt je, že kromě jisté studentské slevy jich moc dalších nedostanete.
Konkurence samozřejmě je, státní jsou jen, tuším, JR. Ale vy, jako cestující zákazník, tam vůbec neřešíte, s kým pojedete, prostě koupíte lupen z A do B a přesedáte, jak potřebujete. Na jednom nádraží jsem viděl najednou vlaky 4 dopravců. A ten šok, když se vám rozhlasem ve vlaku po hodině jízdy tou nejpomalejší lokálkou velice zdvořile omlouvají, že nabrali zpoždění. 4 minuty :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-20 16:31
ČD nejsou monopol a i kdyby tak potenciální konkurence bude čekat na to až monopol udělá chybu a bude třeba požadovat více dotací. Věc se má však tak, že "monopol" vlastní nádraží, má vlastní soupravy, za které nemusí platit nájem a tak dokáže požadovat méně dotací, na kterých by soukromníci zkrachovali. Aspoň moje teorie jak to funguje v okolních státech, když už jsou tedy otevřeny trhy.

Každopádně ČD jsou odsouzeni k částečnému prodeji, třeba jako ČEZ, je to přece A.S.

Argumenent, který si nemám dovolit, trochu pozměnim Stát dohlédne na to, aby podnik výhodně prodal a proto urychleně prodloužil společně s kraji smlouvy s ČD dokaď to bylo legální.
Dále je dobré dodat, že máme v evropě jedny z nejlevnějších jízdenek.
ČD včetně IDS mají přes 3000 slev ve kterých se ani samy nevyznají a tak zákazník má velké možnosti svést se "skoro zadarmo" ... to u tarifu RJ nehrozí :-P
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-20 17:43
A co to,prosím pěkně, znamená, když jeden dopravce smí, až na malinké a nepodstatné výjimky, jezdit všude bez konkurence a má na to smlouvu na 10 let?
stát dohlédne na výhodný prodej Vlastně máte pravdu, jde jen o to, pro kohoto bude výhodné. Máte po ruce konkrétní případ, kdy stát něco prodal výhodně pro stát, nikoliv pro kupce?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-20 17:49
Ještě k těm cenám jízdenek: ano, to máte pravdu, ve srovnání se světem jsou laciné. Jeden "mašinkář" kdysi v jedné diskusi o více než 100% zpoždění vlaku použil argument "výhodná cena na hodinu" Pokud se ČD samy nevyznají ve vlastní systému slev, je to jen doklad o jejich neschopnosti hospodařit a řídit tak velkou firmu. Pokud se v nich nevyznajíí samy ČD, jak se v nich má vyznat prosťáček z ulice, jako třeba já? Není to hafo slev spíš úmysl?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-04-20 20:56
Tady souhlasím s Carlosem: Podle mě je hodně slev u ČD úmysl, aby si opravdu každý přišel na své. Když se zamyslím opravdu celkově, tak u ČD mám neskutečný prostor manévrování. To je dost velká výhoda, že si můžu v podstatě určit, za jakou cenu pojedu. Myslím si, že to se mi jinde nemůže stát. Myslím jinde ve světě, ale to je jen domněnka.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-21 09:59
Je to tak, ČD se v nich nevyzná jako celkově, ale pro cestujícího stačí znát jen jednu výhodnou variantu. Často počítám kamarádům jízdnenky. Například pro 4 lidi jedoucí Smiřice-Brno a zpět v jeden den jsem vypočítal jízdenku za 456,-
Jednoduše 2x sone+Os,Sp a 1x skupinová Čes.Třebová - Letovice. Museli sice používat konkrétní vlaky, ale jízdní doba se tím prodloužila jen o hodinu.

tak ČD nabízí cestujícímu docela slušnou tarifní svobodu. Zatimco u RJ buď jednosměrnou, nebo zpáteční. Na tom nic nevymyslíte. Celkově je pro mě tarif ČD mnohem výhodnější než RJ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-21 11:22
ČD se v tom nevyzná, ale pro zákazníka poskytují jejich tarify svobodu. Když se v tom ČD nevyzná, co tam dělají lidi zodpovědní za tarifní politiku? Za co jsou placeni? Teď si představte, že stejný přístup zavedou všichni, kdo něco prodávají či poskytují služby. Byl byste spokojen? Nebo byste si najímal někoho, kdo by Vám spočetl výhodný nákup u pekaře na rohu? Proč ke stejné ceně nedošli kamarádi sami? Myslím, že proto, že buď nechtěli ztrácet čas anebo se v tom prostě nevyznali.
Já při nákupu nechci nic vymýšlet a kombinovat, chci mít jednoduchý přehled o tom, jakou cenu zaplatím za poskytnutou službu. To, co ve slevách praktikuje ČD není tarifní svoboda pro zákazníky, to je snaha tarify co nejvíce zamlžit, zejména pro lidi méně cestující či nemající čas v jejich tarifech bádat a kombinovat, a donutit je k placení plného jízdného.
Nic ve zlém, Vy budete "mašinkář" a vzhledem k tomu, že mám jednoho podobného v rodině tak vím, že tyhle diskuse jsou s "mašinkářema" o ničem
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-04-20 07:43
Pamatuji tu situaci. Ale zase nemůžeme tvrdit jistě, že SA ty peníze lépe využije. Proto jsem říkal v jednom ze svých příspěvků zde, že by bylo fajn dát SA k provozu JEDEN CELÝ KRAJ. Jsem také trochu skeptik, to ano. Ale věřím, že práce pana Jančury se ubírá správným směrem. Jenže tady je spoustu dohadů (i já se jich účastním), které by vůbec nemusely být. Stačí prostě pustit RJ na koleje a nechat je, ať ukážou co umí. Rád se na to podívám, těším se, až budou jezdit. Věřím, že budou mít ještě spoustu problémů, protože v tomto státu nejdou věci tak jasně, jak by měly. A než se dostanem na úroveň Japonska, tak to bude ještě CHVÍLI trvat.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-20 08:35
V tom případě nejsme ve při a nejspíš se lišíme jen mírou optimismu :) Naprosto s Vámi souhlasím.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-04-20 16:31
Takhle bych to také nazval.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyOndřej Kubart 2010-04-19 07:02
Půjčil si jeden motorák.Žádná záloha.Když se někde pokazí,tak dojezdil.Ještě bude prosit ČD aby ho odtáhli.Nemá žádné zázemí.Je to všechno ušité horkou jehlou.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyPavel Ján Buvala 2010-04-19 07:53
Dotaz, zde voj. Kotaž: To hlásilo rádio Jerevan, kecálek Martínek, či agenťůra JPP jedné MUDr-y ?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Jančura & comp jsou mí!!Pavel Ján Buvala 2010-04-14 10:38
Že jsem "mašinkář" to se o mne ví. Ale aby mne někdo přesvědčoval, že Jančura nemá VLAKY a proto prý nemůže na koleje - jako to dělel JEDEN téžhejtman JEDNÉHO KRAJE při přímém přenosu na PRIMĚ - no, starý jsem ale ještě jsem NEZ*****L!!!
Moje IQ> dnešního datumu a pro i na www.sduchodci.cz PLNĚ podporuji žlutou barvu na silnicích a 100%-tně fandím železnici!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # LUŽNÁ U RAKOVNÍKA - PRAHAelTODO 2010-04-14 12:10
JAK ŘÍKÁM,
super že jste dostali již do bodu kdy se něco hejbe ale mi z Prahy, středních Čech bychom již taky chtěli, nechcete vyrazit na obhlídku krásného vlakového nádraží Lužná u Rakovníka ???
ne jo ?? : /
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyTomášKocián 2010-04-14 12:12
dobrý den,fandím vám že se snažíte konkurovat ČD které díky hejtmanům mají na 15 let vystaránoo a budou nadále brát dotace a jezdit s vlaky 20 let starými a kašlat na cestující.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+10 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyKristýna 2010-04-14 12:15
Já jako vozíčkář ocením jakéhokoliv konkurenčního dopravce pro ČD! I přes rozsáhlou a podotýkám lživou kampaň cestujeme bez bariér, jsem nucena jezdit v nákladovém prostoru pro ko,odkud nemám přístup na WC a o čerstvém vzduchu ani nemluvím. V létě se v těchto vagónech nedá dýchat a v zimě máte omrzliny! A když máte štěstí na magory, což jsem měla často, odmítne vás služba na nádraží naložit do vagónu a nějaké další odvolání neexistuje...páč je to všem jedno! Jedním výše postaveným zaměstnancem ČD mi bylo řečeno, že jestli se mi to nelíbí ať nejedu.
Jen doufám, že tyto nové vlaky nezústanou jen v Čechách a budu s nimi moct cestovatpo ČR i dálkově!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyTomášKocián 2010-04-14 12:15
fandím vám ,že se snažíte konkurovat ČD které díky hejtmanům mají na 15 let vystaráno a můžou jezdit s 20 let starými vlaky a kašlat na cestující
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # a co potom?Lukes.2002 2010-04-14 12:38
Napadlo tu někoho co bude potom?? V republice jsou tratě rentabilní a nerentabilní které dotuje stát. Asi netřeba připomínat,kterých je více. SA chce rentabilní tratě (podnikatelsky logický krok) pokud chce jezdit bez dotací. Tzn. že finančně se situace s dotacemi nezmění nebo dokonce zhorší. Stát bude dál dotovat nerentabilní tratě na kterých ČD musí zajistit přepravu a ČD příjdou o ten minimální zisk který měly a kterým aspon částečně platily určitý (nízký) stupeň modernizace.

Fandím p. Jančurovy a to co předvedli politici je do nebe volající, ale nic není jenom černé nebo bílé...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: a co potom?Carlos 2010-04-14 12:48
Kdy a kde jste od pana Jančury slyšel, že nechce dotace? Konkrétně: kdy a kde? Zdůrazňuji to "od pana Jančury", ne od hejtmanů či pracovníků ČD.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: a co potom?Lukes.2002 2010-04-14 12:57
Dobře, beru zpět , bude chtít i on dotace ovšem na tom co jsem já napsal se nic nemění, ba naopak je to ještě horší.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: a co potom?Carlos 2010-04-14 13:12
Tak to se obávám, že už Vám nerozumím vůbec.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: a co potom?Lukes.2002 2010-04-14 14:51
Tak to zkusím znovu. Stát dotuje každou trať tak aby na ní vznikl "přiměřený zisk", jinými slovy doplácí co cestují nezaplatí. Z přiměřeného zisku ČD dělá výplaty, servis a případnou modernizaci. Řekněme že je pár tratí v ČR, které stát nemusí dotovat vůbec a je na nich takový průběh cestujících že na nich vzniká zisk, který je ještě vyšší než daný "přiměřený zisk". To znamená že vzniká "finanční rezerva" (píšu to v uvozovkách protože to není finanční rezerva ale spíše zmírnění dluhů) na další modernizaci a vylepšení.

SA se chtělo prosadit pouze na některých trasách které jsou podnikatelsky výhodné (logický krok) a jsou to ty tratě které generují samozřejmě ten nejvyšší zisk. Pokud tyto tratě získá, příjdou ČD o značnou část zisků. A v tuto chvíli jsou dvě možnosti. a) Buď se již tak pomalá modernizace zpomalí ještě více a nebo b) Stát bude chtít udržet ČD konkurence schopné a do modernizace bude cpát jestě víc peněz.

Ve výsledku tedy budou české dráhy bud jestě větší černá díra do které tečou ještě větší peníze a nebo budou trnem v oku za svůj půl století starý vozový park.

Jsem pro SA všemi deseti ale trošku se obávám co se bude dít potom dál a nemyslím si že stát něco ušetří...spíše naopak...na přímých a nepřímých důsledcích to bude Stát(nás) stát (zajimavá slovní hříčka) mnohem víc.

Ale jak jsem řekl , fandím p. Jančurovy a přeju hodně úspěchů a jestli nějáký Desiro pojede někde v mém okolí půjdu se ním svést.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: a co potom?Carlos 2010-04-14 17:11
Äha, už Vám rozumím. Ale já jsem nikde od pana Jančury neslyšel, že by chtěl jenom lukrativní tratě, naopak, on se hlásil do výběrového řízení, které neproběhlo, protože hejtmani podepsali s ČD smlouvy pár dní před tím, než se výběrové řízení na tyto služby stalo povinným. To výběrové řízení se týkalo dopravní obslužnosti krajů. Tedy žádné odmítání dotací, ale také žádné vybírání lukrativních rozinek. Pusťe si ho v archivu Hydeparku ČT24...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: a co potom?ReActor 2010-04-14 15:18
není to dávno co chtěl zavést nedotované IC vlaky Praha-Ostrava a pak toho nechal. obávám se, že to bylo z důvodu nasazení komfortních vozů na tyto dálkové spoje.

Sám tvrdil, že nemohl nasadit tyto vlaky, protože se IC vlaky ČD začali dotovat. Což je pitomost. Pokud budete mít zájem pošlu odkaz na nahrávku, kde to Jančura tvrdí

I když možná šlo o příplatky na vlaky vyšší kvality. Které u IC, EC, Ex vlaků u ČD nejsou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: a co potom?Martin Freitl 2010-04-14 16:52
Nerentabilní tratě...(zřejmě na nich jezdí málo lidí) se můžou nahradit autobusama, který stojí podstatně míň...a i přesto se dá na ne tak rentabilních tratích vydělávat...jistě by toho využili další dopravci...kdyby mohly...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: a co potom?Lukes.2002 2010-04-14 17:22
Dobrý nápad na celosvětově přecpané silnice poslat další autobusy když se všichni snaží dostat dopravu mimo silnice...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: RE: a co potom?Carlos 2010-04-14 17:55
Mám dojem, že tady byla řeč o uplatnění autobusů jako náhrady nerentabilních tratí. Tyto tratě budou spíš v oblastech, kde je i na silnicích poměrně malý provoz
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Re:Marian 2010-04-19 10:13
"...když se všichni snaží dostat dopravu mimo silnice..."

Pane vy jste komik:) Kdyby se všichni snažili dostat dopravu mimo silnice, tak například už dávno by silnice neničily kamiony, ale vozily by je vlaky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Re:Korči 2010-04-22 21:04
Pan Lukes zajisté myslel oním "všichni" všechny normální lidi - tedy nikoli olejářskou lobby a její aportující pejsky-politiky.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyTýnka 2010-04-14 13:27
Držim palce celé Student Agency a jejich obchodním plánům, myslím že takové podnikatele v čechách potřebujeme!!!!!!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # Ostrava!pe3k 2010-04-14 14:39
Ostrava, prosím, fandím vám!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencypaty 2010-04-14 15:19
Hmm, ale na Moravskoslezský kraj nějak zapomněli. Pronajali si jen lukrativnější tratě. Co třeba trať mezi Přerovem a Bohumínem? Nebo snad mají strach, že by se soupravy poničili, kdyby s nimi jezdili lidé do práce? Pana Jančuru podporuju, ale zájem o jeho vlaky pomalu uvadá.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencyzchzch 2010-04-14 15:54
Konečně se něco alespoň trošku pohlo . Ovšem ta severní Morava je asi opět gubernie , kde se nic neuskuteční . PROČ ?? Já chci také jezdit žlutým vláčkem !!!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-04-14 18:01
Jsem rovněž pro vlak RJ v MS kraji. Opravdu bych rád viděl "slunce" na kolejích.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencymálek 2010-04-15 14:15
prosím má m tento dotaz jestli vlak z děčána do krupky ství ve všech zastávkách?například v unčíně!aostatnich co tam nejsou napsané.děkuji
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-04-15 15:57
Určitě se na student agency na kolejích půjdu podívat :-)Jsem na ně zvědavej a taky jim přeji úspěch
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencychlumecak 2010-04-16 06:55
Proč nebude stavět RegioJet v Chlumci (zastávka mezi Telnicí a Bohosudov zastávka)????
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencyaldik 2010-04-16 17:37
ale no tak, české dráhy nejsou černá díra.. to akorát někteří rádi nadávají na úspěšnou firmu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+6 # Ing.Josef Zdepa 2010-04-17 15:41
Dvě krásné moderní jednotky. To si děláte srandu,ne? Já počítal,že přijdete s něčím převratným (WiFi,Bar,Dýza na palubě nebo 3D kino) a vy se snažíte čeřit hladinu rybníka "SŽDC" něčím co už je deset let na světě! Desirem se vozí hezkou řádku let spousty lidí v Evropě ,ale a to se "podrž" i u nás. Dokonce se u nás svezete na slušné úrovni např. jednotkami 612 a 642 DB, nebo 471 ČD i Vogtlandbahn nasazuje Desira a Regiosprintery. Je pravda,že žlutým Desirem jsem se ještě nesvezl:-)) Prostě "kluci žlutý" v autobusové dopravě jste to pozvedli, to je pravda,ale koleje nejsou silnice. Tady nemůže machrovat každý jenom proto,že chtěl jako dítě dělat strojvedoucího.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: Ing.lala 2010-04-18 08:54
WiFi bude...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # Super,konečně na slušné cestování matek s kočárkyJitka 2010-04-23 08:46
Paráda, držím palce a doufám, že tyto vlaky budou pravidelně jezdit také na trase Děčín - Praha (nikoliv jen Ústí n.L.-Praha) a Děčín - Most. Je to hrůza, čím nás ČD tady vozí. Už se těším, že se starší občané, zdravotně postižení a matky s kočárky konečně dočkají cestování v bezbariérových vlacích. Lepší vlaky nemají být jen pro elitu "kravaťáků" ve vlacích City Elephant na trase Ústí n.L.- Praha a zpět.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyJitule 2010-04-23 11:29
Ahoj Všichni už se moc těším až se s mrnˇousem svezeme kozí dráhou:)jízdní řád už máme rozdávala ho jedna mladá slečna včera v Děčíně:)jen bohužel nevím ..stále kolik bude jízdné?aby nás výlet jen tak vláčkem nestál více než když jezdila původní kozina ČD:)Pokud někdo ví cenu prosím o zprávičku:)a zdravím všechny nadšence i bubáky:)))jitule
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyPavel Novotný 2010-04-24 07:20
Jízdné tam i zpět z libovolné stanice je 5Kč
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyJitule 2010-04-25 14:43
Ahoj Pavle děkuji za info:-)už jsem se svezla takže vím.))))přesto moc děkuji a zdravím:)Jitka
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-24 21:33
Jsem rád, že tu jsem první, kdo může pogratulovat k prvnímu odježděnému dni.

To že budou ujíždět vlaky ČD jsem čekal, ale to že ani jeden vlak nepojede na čas je i na mě moc :-D Tomu říkám garantovaná dochvilnost.

Jinak nejlepší (anti)reklama za 10mega v režiji SA. Doufám, že se zítra se vejdete aspoň do 60ti minut
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyJNis 2010-04-25 10:22
Ty budeš asi velký fanda ČD... napřed si zjisti proč to zpoždění nabírali, nebo spíš kvůli komu
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-25 12:00
no jasně, vždycky za to může někdo jiný. To ale nemění nic na tvrzení garantované dochvilnosti.

Takovýhle problémy s jednou tratí. Vše si mohl vyzkoušet předem, udělat nějakou testovací jízdu. Ale to ne, Jančura to měl všechno dobře vymyšlený.

Co služba, kde je přehled všech jeho vlaků a jak jezděj?

Kvůli komu nevim, ale furt slyšim jen narážky na SŽDC. Ráno údajně vzniklo zpoždění kvůli klíčům od dopravny, které nakonec stejnak nepotřebovali. Jenže potom stejnak zpoždnění neubívalo, ale narůstalo, už když bylo všechno v pořádku.

Podle mě se to však dalo předpokládat, když narvete do novýho vlaku strojvedoucího, kterou tu trať nezná, tak se není čemu divit. Navíc 5min obraty jsou dost na krev.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-25 12:07
Docela by mě zajímal nějaký popis, jak to jezdí, konkrétní zkušenosti a zážitky, nemám šanci participovat a vyzkoušet, nebydlím zrovna blízko. To, že "za to může někdo jiný" nebo "moc velké teplo" nebo "sníh"... slýchám od mluvčích ČD poměrně často :)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-25 14:07
na ŽP je dlouhá diskuze, píšou tam i ti, kteří se tam přišli podívat
www.zelpage.cz/zpravy/7690

A na K-Reportu taky.
www.k-report.net/.../186604.html#POST1767366

Nová společnost = nové výmluvy Taky mi je líto, že to není nikde mediálně. Myslim, že modří nechtějí, aby se o RJ moc mluvilo a žlutí zas, protože to byl dost neúspěch.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-26 20:36
Tohle zelpage.cz/.../... mi vyznívá velice pozitivně, a tohle zelpage.cz/.../... jako důkaz, že na českých drahách je potřeba konkurence jak soli
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-26 20:37
Ooops, před vložením druhého odkazu jsem zapomněl na CTRL-C
ekonomika.idnes.cz/.../...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-26 21:45
Zato třeba tohle decinsky.denik.cz/.../... vyznívá celkem negativně Jen takový bulvár jako Děčínský deník... hlavně se mi líbí ten předpředposlední komentář

Jj... ČD potřebuje konkurenci, na tom se snad schodnem, jen dej bože ať to není amatér RJ
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyCarlos 2010-04-26 22:09
Hmm, taková lokální drbna u nás funguje taky. Sešel se v ní skutečně exemplární novinářský odpad a v Děčíně to nebude jiné, když pisálek hned na začátku mudruje o nešťastnících, kteří nestihli důležité schůzky
Bože, ať je konkurencí kdokoliv, jen kdyby byla. Jen si musíme 10 let počkat
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-26 22:33
Konkurence bude až za 10 let, ale s ČD to hýbe už teď a to je důležité. Třeba za těch 10let se daj ČD tak dokupy, že to dostanou ještě na dýl... to je ale utopie a kdyby. Můj favorit je Viamont
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyMichal Novotny 2010-04-25 14:41
Zpozdeni v cilovych stanicich: 24. května: 39630 +15min, 39631 +44min, 39632 +62min, 39633 +74min, 39634 +73min, 39635 +88min, 39636 +92min, 39637 +109min, 39638 +20min, 39639 +32min. A odpoledne místo dvou jednotek pouze jedna!
25. května: 39630 +16min, 39631 +54min, 39632 +46min (porucha desira), 39633 +50min, 39634 +17min, 39635 +25
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-04-28 17:54
Já si myslím,že Deset let čekat nebudeme.Pokud to pan Jančura napadne u soudu a soud řekne,že kraje pochybily,tak smlouvy budou najednou neplatný a výběrové řízení se bude muset vypsat.Aspon podle mě by to tak mělo být.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-04-28 19:04
mám pro Vás jednu dobrou zprávu a jednu špatnou

Ta špatná je, že nový zákon o veřejných zakázkách byl skutečně porušen, jenže před začátkem jeho platnosti

Ta dobrá je, že ještě nebylo vyhlášeno výběrové řízení pro rychlíkové spoje (takový ty sranda rychlíčky co zastavujou na každý 5tý zastávce), ty by se měli vypsat do tří let, zatim to brzdí spor. Ten zpočívá v tom, že by se nevědělo, kolik by RJ(nebo někdo jiný) platil ČD za používání stanic, které vlastní. (Ano, hodně stanic vlastní ČD, nikoli SŽDC)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-05-01 09:45
Tak já mám pro Vás lepší zprávu

Mluvil jsem včera s bývalým hejtmanej ústeckýho kraje a ten mi potvrdil,že smlouva se dá napadnout.V případě,že Jančura skutečně podá stížnost do Bruselu,tak Brusel může zasáhnout a v tom lepším případě se skutečně trh otevře :-)Tak je to jedině na Jančurovi.A nejlepší by bylo,kdyby se jich přidalo více.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-05-01 11:08
Ano, smlouvy může zrušit Brusel. Brusel ale bude přitom zkoumat, na které straně je právo. Ale jak jsem zmiňoval výše, tak si myslim, že právo je zatim na straně hejtmanů+ČD. A je spousta subjektů, které můžou do smluv kecat, nebo do nich zasahovat. (například politika)

Podle mě je však uzavření dlouholetých smluv jedině dobře. Spolu s faktem, že hrozí konkurence má tak ČD konečně finance a důvod na obnovu svého vozového parku. Je dobré sledovat i výhody, které z toho plynou
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-05-01 11:24
Jojo ReActore, s tím souhlasím a říkám to pořád, že konečně je šance ten vozový park obnovit a ne jen pořád jezdit ve starých vozech. Jen doufám, že cestující budou jakš takš slušní a nebudou ničit nové věci - jak u ČD, tak u RJ.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencynevce 2010-06-05 17:14
To je nic proti reklamní jízdě Jihlava - Třebíč.
Jezdím se studentagency autobusy denně. Komfort a časová dochvilnost je zřejmá. Deset minut nic neznamená, zejména uvážíme-li jaký je na silnicích provoz. Co ale p. Jančura předvedl dnes v Třebíči je nepochopitelné..
Na 4,-5,6, připravil spoje na trasu Jihlava - Třebíč. Vytiskl jsem si jízdní řád a naplánoval rodinný výlet. K cestě do Třebíče jsem vybral osobní vlak ČD v 9,30 z Jihlavy. Prošli jsme si Třebíč podívali se na zámek a v poledne jsme dorazili na nádraží, kde už byla připravena žlutá souprava. Podle jízdního řádu který jsem si ráno vytiskl byl odjezd stanoven na 12,32. Chtěl jsem do vlaku nastoupit, ale manželka nechtěla trávit půl hodiny ve vlaku navíc, protože bylo pěkně. Sedli jsme si tedy na lavičku na nádraží a pak už jen nevěřícně zírali. Z kanceláře výpravčího vyšel 12,05 výpravčí, zvedl plácačku a žlutý vláček odjel...... Celkem rychle jsem pochopil že další vláček nepřijede a oslovil jsem pana výpravčího abych se ujistil, že celou situaci chápu správně. Potvrdil mi, že vlak SA odjel do Jihlavy (podle jeho rozpisu 12,03). Podíval se na můj vytištěný jízdní řád potvrdil, že podle toho co mu ukazuji měl vlak odjezd 12,32 což je nemožné, protože 12,31 odjíždí do Jihlavy rychlík ČD. Byly jsme tam tři rodiny tedy 10 lidí. Do půl dvanácté dorazilo asi dalších 5 rodin. Většina se odvolávala na vystřižený jízdní řád z Horáckých novin.
Po příjezdu domů jsem se podíval na internet, kde jsem ráno tiskl jízdní řád. Skutečně zde byl odjezd změněn na 12,08. Myslím, že není problém na straně ČD (do teď jsem byl o tom přesvědčený). Zkrátka koleje jsou zakleté!!!! Vytrhat a bude se nám žít líp. Je to ekonomicky velice nevýhodná doprava a to jak pro osobní přepravu, tak nákladní. Nebude to užírat ze státního rozpočtu.
Nejvíc mě mrzí, že nebyl nikdo kdo by řekl nám deseti po přepravě bažících lidí, že můžeme nasednout.
S pozdravem "Vytrhejte koleje" Nevrkla
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencySobota 2010-06-06 10:35
Spoj neodjížděl ve 12.05, jak tu tvrdíte, ale ve 12.09. Vzhledem k tomu, že na digitální tabuli odjezdů nebyl vlak vůbec zapsán (to je čí chyba?), stačilo udělat pár kroků ke kabině strojvedoucího a vznést dotaz na odjezd.

Brát Horácké noviny jako spolehlivý informační zdroj je krátkozraké. V pátek jsem kontroloval jízdní řád na tomto webu - odjezd byl jasně uveden ve 12.08, což mi potvrdila i operátorka na lince RegioJet, když jsem se v sobotu telefonicky ubezpečoval o správnosti odjezdu vlaku ze stanice Třebíč.

Za mě tu k žádnému pochybení ze strany RJ nedošlo, spíše bych to viděl na potvrzení starého českého "líná huba, holé neštěstí".
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencynevce 2010-06-06 11:59
No já bral v potaz jízdní řád stažený z těchto stránek. Nevím proč bych se chodil někoho ptát, když jsem měl v ruce platný jízdní řád. Se studentagency jezdím dvakrát denně, nedovedu si představit, že bych před každou cestou volal na operátora jestli nezměnili jízdní řád :-D.
A protože z webu nebylo zřejmé kde si koupím jízdenku odeslal jsem dotaz e-mailem na - do dnes jsem neobdržel žádnou odpověď. Nezlobte se, ale přistoupit na Váš názor, že RJ nepochybil protože jsem si odjezd telefonicky neověřil nesdílím. Spíše se zeptám takto: Skutečně když někam cestujete ověřujete jízdní řád u dopravce telefonicky před každou cestou? Omlouvám se Vám, ale to vás považuji za naprosto paranoidního člověka. Nebo jste to udělal pouze před touto cestou a pak nemáte o RJ také valné mínění.
Jinak své přesvědčení o pochybení RJ vidím právě v tom, že alespoň nám deseti by stačilo kdyby vystoupil třeba strojvedoucí a sdělil že odjíždí, když je ČD bojkotuje. Návrh je třeba si uvědomit, že s tím odjezdem pohyboval RJ. Jinak pane Sobota dopravce opravdu nemá počítat, že jezdí drahou pouze tak inteligentní lidé jako Vy, ale i my prostí a průměrní. Co pro nás RJ udělal když změnil čas odjezdu? Vy se zkrátka na všechno desetrát informujete, promiňte, ale já takovej "prudič nejsem".
Co se týká Vašeho dotazu "čí je chyba?" Je zřejmé, jak už jsem zde psal, že ČD celou akci bojkotují. Jednu rodinu u okénka pracovník ČD tak dlouho zdržoval vysvětlováním, že o této akci nic neví, až jim vláček také ujel. No to proč jsem tuto reakci psal je to, že předpokládám u RJ nějakou míru sebereflexe, kterou v této republice u ČD nikdo neočekává.
Shrnul bych to jinak: otravujte své okolí opakovanými dotazy nebo se s RJ nikam nedostanete :-D Nevrkla
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyNick_xx 2010-06-06 12:13
Mohu potvrdit, že jízdní řád byl změněn už ve středu 2.6. Pokud si dotyčný pán v pátek ráno vytiskl JŘ se starým časem 12:32, doporučil bych mu vyměnit prohlížeč, protože mu naservíroval starý obrázek z cache, místo aby stáhl nový ze serveru.

Samozřejmě je ale chyba i na straně RegioJetu. Vytvořit JŘ, který je zjevně konfliktní s vlaky ČD, rozeslat ho do médií a pak ho na webu změnit (kdyby si toho nevšiml jeden náš čtenář, také bychom si změny nevšimli, navíc papírová média již zpětně změnit nejdou), mi připadá přinejmenším jako nezvládnuté. S touto změnou měl počítat stevard, který se měl v Třebíči postarat o dostatečné informování cestujících.

Chyba je i na straně ČD/SŽDC, že odpovědný zaměstnanec vlak nevypsal na informační tabuli. Bohužel z vlastní zkušenosti vím, že stačí, aby operátor neměl v lásce dopravce, vlak pak odmítne napsat na tabuli, což je pro vlak docela velká komplikace. Zaměstnanci se samozřejmě nic nestane.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student Agencynevce 2010-06-06 12:24
O to mi jde, že dojdu na nádraží a vlak mi ujede před nosem protože počítám s odjezdem 12,32. A není nikdo kdo by počítal s tím, že lidé nemají přístup na internet a počítají s JŘ v novinách... Každopádně RJ musí počítat i s přístupem zaměstnanců ČD. Při službách, které ČD jsou schopni poskytnout se ani nedivím, že se snaží komplikovat ostatním dopravcům život.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-06-06 14:14
Souhlasím, tady bych viděl také chybu na straně RJ. Sice pan Sobota tvrdí, že brát Horácké noviny jako informační zdroj je *****ost, ale já si to nemyslím. Je spoustu lidí, kteří prostě na internet nemají čas koukat a když to potom někdo změní, je to problém. Samozřejmě se mohli zeptat, to ano. Ale zase si nemyslím, že tohle je bojkot ze strany ČD.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyJitule 2010-04-25 14:49
Ahoj všichni Takže jízda dnes byla perfektní vlak do Jílového přijel včas v 9.20hod...jen bohužel jsme stály hned u dveří..takový nášvih nikdo asi nečekal.Takže s mrnˇousem bohužel žádné pohodlí nejdříve mi synek seděl na schodech tam se ještě vešel a když se to trošinku uvolnilo seděl hned vedle automatu na kafe jinak si nestěžuju ..jízda byla milá a příjemná..tak jen doufám,že se opět budeme po Kozí dráze vozit a kdyby né s těmito vlaky tak jen doufám s nějakými petici jsem podepsala leč byla zbytečná ..tak jen doufám,že to neskončí u propagačních jízd Zdravím všechny a těším se na další jízdu Jitka a Honzík
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Statistika pondělí 26.4. do 20 hodinMichal Novotny 2010-04-26 22:36
Tak nějaká čísla z provozu:
Stanice Litvínov:
včas (0 minut): RJ 4x (36%) ČD 20x (60,6%)
1-5 minut: RJ 2x (18) ČD 11x (33,3%)
6-15 minut: RJ 1x (9%), ČD 2x (6,1%)
16-30: RJ 3x (27%)
31 a víc: RJ 1x (9%)
Celkem vlaky jedoucí do 5 minut zpoždění: RJ 6x (54%) ČD 31x (94%)

Stanice Oldřichov:
včas (0 minut): RJ 5x (35,7%) ČD 14x (25%)
1-5 minut: RJ 2x (14,2) ČD 37x (66,1%)
6-15 minut: RJ 3x (21,4%), ČD 5x (8,9%)
16-30: RJ 4x (28,6%)
Celkem vlaky jedoucí do 5 minut zpoždění: RJ 7x (50%) ČD 51x (91,1%)

Stanice Ústí nad Labem západ
včas (0 minut): RJ 4x (36%) ČD 12x (37%)
1-5 minut: RJ 5x (35%) ČD 19x (59,3%)
6-15 minut: RJ 4x (28%), ČD 1x (3,1%)
16-30: RJ 1x (7%)
Celkem vlaky jedoucí do 5 minut zpoždění: RJ 9x (64%) ČD 31x (96,8%)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # Ing.Josef Zdepa 2010-04-28 16:43
ZDRAVÍM AMATÉRY
Jak jsem už psal v diskuzi dříve. Na silnici se můžete považovat skoro za hvězdy,ale na kolejích jste naprostí amatéři a dlouho jimi zůstanete. Pan Paroubek sice na dráze dělal,ovšem realita provozu je nahony vzdálena "Baráku na nábřeží".
To co všechno na ČD napadáte(zpoždění,kultura cestování i vlaková souprava) jste přesně sami nedodrželi.
Ve dny ,kdy jste se chtěli předvést ,jste selhali ve všech bodech a kafčo zadarmo to rozhodně nespravilo,zvlášť když se k němu v přeplněném vlaku lidi nedostanou.
Co se ceny za přepravu týká,tak ČD dělali dvě akce za korunu a vlaky byly taky plné. Nenechte se zmást tím,že máte našvihané vlaky. Rozhoduje o tom cena,víkend,možnost svézt se "relativně" novou soupravou a také jízda po trati, kde se jen tak nesvezete. Prostě chce to nemachrovat,zamést si před vlastním prahem ještě než začnete házet špínu na jiné a učit se,učit se ,učit se
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # PochvalaJiří Doležal 2010-04-29 11:56
Pravidelně cestuji celou cestu z Litvínova do Ústí a musím říct, že je to paráda. Asi každý, kdo cestuje denně mezi těmito městy potvrdí, že přestup v Teplicích si rád odpustí. Jeden nedostatek, ve vlacích mi chybí stoleček. Wi-Fi je fajn, ale se stolkem na položení NTB by to bylo fantastické.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyTomáš Palíšek 2010-05-01 23:26
Milý Radime,
co to mělo dneska znamenat? Když už se těmi Desiry chlubíš, tak proč změníš JŘ na sobotu v pátek večer? Toto je vrchol všeho. Jsem z Moravy, přijel jsem zpožděným EC 378 ,,Carl Maria von Weber" ve 12:20. A co se nedovím. Ve 12:10 mi ujelo Desiro do Krupky a další by jelo až v 15:10, což jsem nemohl stihnout, protože poslední vlak mi jel v 15:57. Co to mělo znamenat? Odpoví mi někdo ze SA? Nebo mě budete prachsprostě ignorovat a dávat mi mínus body a myslelt si jakej je to debil, který o železnici ví ho*?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-3 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-05-02 09:59
Koukej se na stránky Ty řády tady byli dřív....... a stěžuj si spíš na ČD,že díky zpoždění ti ulejo Desiro
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+3 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuke 2010-05-02 10:00
Ale stane se, že člověk nesedí každý den na těchto stránkách. Stížnost chápu.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
-4 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyLuKo 2010-05-02 13:21
Nebo mě budete prachsprostě ignorovat a dávat mi mínus body a myslelt si jakej je to debil, který o železnici ví ho*?
Bohužel jsi ho ze sebe udělal sám. Určitě bude RJ čekat na zpožděný vlak ČD, aby ho pak jiní chytrolíni na Káčku drbali za to, že je to amatér největší, protože neumí jezdit včas.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+5 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyReActor 2010-05-02 14:13
Určitě bude RJ čekat na zpožděný vlak ČD, aby ho pak jiní chytrolíni na Káčku drbali za to, že je to amatér největší, protože neumí jezdit včas.

I tohle je "výhoda" konkurece...Spousta dohadů, nikdo na nikoho nečeká, neuznáme si doklady a budem se navzájem pomlouvat. Myslim, že stížnost je na místě, 10min je nic, RJ dokáže i 100min.
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyTomáš Palíšek 2010-05-02 18:35
na ZelPage chodím denně, ale nic takovýho tam není. To bych chtěl teda vážně vysvětlit...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+4 # Ing.Josef Zdepa 2010-05-02 20:43
Ahojky "Žluťásci"
Taže abyste neřekli,že vás pomlouvám a vaše služby jsem nevyzkoušel,tak jsem to tedy dnes prubnul. A tady jsou moje zkušenosti.Shrnul jsem to do dvou pohledů (laik,obyčejný cestující neboli jak se také na zájmových webech říká substrát) a (někdo kdo se zajímá,šotouš nebo někdo od fochu).
Pohled první: vlak jel včas,byl pěkný moderní,jízdné symbolické,káva zadarmo a mohl jsem se svézt po trati po které již vlaky pravidelně nejezdí.
Pohled druhý: vlak jel včas,byl pěkný poplatný době ve třetině své životnosti,jízdné symbolické(ČD jezdí i za korunu),ke kávě jsem se nedostal jak byl vlak plnej,ovládání klimatizace je pro osobu povolanou asi velký oříšek,WiFi jsem nemohl použít a nebyl jsem sám.
Jo a ještě jeden postřeh. V brožuře, kterou na palubě Desira rozdávali ,jsem narazil na obrázek p.Jančury v uniformě tak proklínané společnosti :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # do uničova s jízdním kolem?Breta 2010-05-12 10:14
chtěl bych vyzkoušet vaše vlaky na trase Olomouc - Uničov a vyjet si s přítelkyní na výlet na kolech za Uničov.

Přepravujete i kola?
Bude tam pro ně místo? Je možná rezervace?
Jak moc jezdí vlaky obsazené? abychom pak nešli domů s prázdnou, že jsme se do vlaku nevešli.

Díky za odpověd
a přeju hodně úspěchů v železniční dopravě!
Moc Vám fandíme!
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: do uničova s jízdním kolem?Fandík 2010-05-12 10:34
Ahoj,včera jsem to jel tu trasu a vlak byl přecpaný,ale kolo bys tam podle mě mohl dát
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: do uničova s jízdním kolem?Jirka1 2010-05-12 16:21
A kdy jsi jel?Myslíš, že to bude přecpané i dopoledne?
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyJiříkos9 2010-05-12 16:18
Taky se chci svízt,tak doufám,že se vlezu;)
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # RE: RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyFandík 2010-05-12 20:31
Jel jsem ve 13:20,takže hodně lidí jelo ze školy apod. Ale nejlepší je ten čas 13:20 protože se souprava vrací hned nazpátek a nebo bych doporučil tu v 08:05..
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+2 # RE: Žluté jaro na železnici se Student AgencyKuba 2010-05-12 21:07
Breta: Jel jsem dnes v 9:55 z OL a přesto, že jelo několik kočárků (né celou trasu) a dva vozíčkáři, tak dvě kola by se ještě vešly.

P.S.: Nejsem velký fanda klimatizací, pokud tedy nevyleze teplota nad +25°C, ale když jsme dnes ve dvanáct hodin nastoupili v Uničově do Desira totálně zmoklí, tak bylo fajn, že nám zatopili. Ale jen asi na tři minuty! Potom zapli klimošku tak na 19 stupňů a mrzli jsme až do OL! Věci nám neuschly a možná bude aj rýma. Za to dávám palec dolů...
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Nápad na webmartin.ol 2010-05-15 16:43
Hele nazaložíme web www.nasevraky.cz jako reakci na www.nasevlaky.cz, ať je bžunda :-D
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # RE: Nápad na webReActor 2010-05-16 22:06
založíme www.regiojeb.cz věřte, že reakce RJ bude mnohem mnohem větší, než ČD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
0 # Na ostroFandík 2010-05-16 19:03
Tak ten kdo čte pozorně zelpage,tak zjistí,že regiojet reklamou nekončí a má vyjet na železnici s novým grafikonem....ale s jakými vlaky to nepsali :-(
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 
 
+1 # JR Plzeň - DomažliceJiří Pek 2010-06-04 18:04
No tak je to tu ... toho čeho jsem se obával RJ velká reklama a ejhle... nějak při sestavování jízdního řádu zapoměli zhruba na půlku obcí ale i městeček mezi Domažlicema a Plzní :-D. Takže praktici vlak se vyplatí tak akorát těm co cestujou do cílových stanic.... Takže pro mě bude asi nadále platit ještě že tu něco je i když jsou to ČD
Odpovědět | Odpovědět citací | Citovat
 

Přidat komentář

Vložené komentáře vyjadřují názor pisatele, společnost RegioJet a.s. nenese odpovědnost za zde zveřejněné názory. Nevhodné nebo urážlivé příspěvky mohou být vymazány.


Bezpečnostní kód
Obnovit